اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای شهر سبزوار مصوب شد

انتصاب بهروز استیری به سمت قائم‌مقام شهردار سبزوار

با تصویب اعضای شورای شهر سبزوار بهروز استیری به سمت قائم‌مقام شهردار سبزوار در امور اداری مالی این شهرداری منصوب شد.

انتصاب بهروز استیری به سمت قائم‌مقام شهردار سبزوار

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، شهردار سبزوار عصر امروز در نخستین جلسه علنی شورای شهر سبزوار گفت: مشخص کردن یک فرد به عنوان قائم‌مقام در معاونت‌های مختلف در شهرداری‌ها باعث می‌شود تا شهردار به عنوان یک فرد مدیر در همه حوزه‌ها وارد شود.

محمدعلی طالبی با بیان اینکه تمرکززدایی یک اصل مدیریتی در شهرداری‌هاست، اظهار کرد: در این طرز تفکر سازمان‌های تابعه با ایجاد شهرداری‌های مناطق با هدف کم کردن کار و کمک به مجموعه مرکزی تشکیل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری سبزوار با یک تأخیر چند ماهه در انتخاب شهردار مواجه بوده است، تأکید کرد‌: برای جبران عقب‌ماندگی‌های موجود با یک مدیریت راهبردی در این مجموعه وارد شدیم که لازمه این مدیریت دادن اختیارات به افرادی به عنوان قائم‌مقام در آن بخش است.

شهردار سبزوار با بیان اینکه اقتدار شورای شهر به توسعه و پیشرفت شهر کمک می‌کند، تأکید کرد: هیچکس در شهرداری و سازمان‌های تابعه آن حق مخالفت با مصوبات شورای شهر را ندارد و ما نیز در این مجموعه مصمم هستیم تا این مصوبات را اجرا کنیم.

در پایان این جلسه با تصویب اعضای شورای شهر بهروز استیری به سمت قائم‌مقام شهردار سبزوار در امور اداری و مالی این شهرداری منصوب شد.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول