اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مناسب‌سازی معابر برای معلولان ضعیف است

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مناسب‌سازی معابر شهری برای تسهیل در رفت و آمد معلولان و جانبازان ضعیف است.

کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مناسب‌سازی معابر برای معلولان ضعیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پژمان نیک‌اقبالی صبح امروز در نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: رعایت ضوابط و مقررات فنی برای دسترسی و تسهیل در رفت و آمد افراد معلول در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی از سایر موضوعاتی است که باید در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به نظر می‌رسد استان در زمینه رعایت ضوابط قانونی برای مناسب‌سازی معابر شهری، حمل و نقل عمومی و ساختمان‌های اداری و عمومی جهت تسهیل در رفت و آمد معلولان و جانبازان ضعیف عمل کرده است.

نیک‌اقبالی عنوان کرد: بدون شک رعایت مسائل فنی و کیفیت‌بخشی در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی در استان از مهم‌ترین شاخص‌های ارزیابی مدیران اجرایی به ویژه در دستگاه‌های عمرانی و خدماتی است.

مدیر دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی برای حضور به موقع در پروژه‌های مربوطه تاکید کرد.

سید حسین کاظمی افزود: تیم کارشناسی کمیته فنی استان هیچ پروژه‌ای عمرانی را بدون حضور نماینده فنی از خود آن دستگاه؛ بررسی و ارزیابی نخواهد کرد.

وی با بیان این‌که بررسی و ارزیابی فنی طرح‌های عمرانی برای ارتقا و بالا بردن سطح کیفی کارها است، افزود: هدف شورای فنی در این راستا مچ‌گیری نیست بلکه با توجه به حضور مستمر و نظارت دقیق همراه با ارائه راهکارهای فنی و تخصصی از سوی کارشناسان کمک شایانی به دستگاه مربوطه خواهد بود.

کاظمی اظهار کرد: در سال جاری بیش از 111 طرح عمرانی در شهرستان‌های باشت و گچساران مورد ارزیابی کمیته فنی استان قرار گرفت که برای نخستین‌بار کیفیت اجرای این طرح‌ها از میزان متوسط به بالا بوده است.

وی افزود: امسال نظارت کارشناسان فنی در زمینه طرح‌های عمرانی در استان از هر شش ماه یک‌بار به هر چهار ماه یک‌بار کاهش پیدا کرد.

 انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول