اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بهزیستی انجام می‌شود

اجرای طرح مراقبت از معلولان در خانه در سطح شهرستان باشت

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح مراقبت از معلولان در خانه در سطح شهرستان باشت خبر داد.

اجرای طرح مراقبت از معلولان در خانه در سطح شهرستان باشت

فضل‌الله اتابک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد: سازمان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای ارائه خدمات ویژه به مددجویان تحت ‌حمایت خود در نظر دارد که با اجرای طرحی در شهرستان‌های تازه تاسیس و نوپا همه معلولین سطح شهرستان که تاکنون تحت حمایت قرار نگرفته‌اند را تحت پوشش قرار ‌دهد.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این طرح بر اساس اولویت از افرادی که دارای معلولیت بیشتری نسبت به سایرین دارند آغاز شده و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم همه معلولان نیازمند حمایت را تحت حمایت بهزیستی قرار دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که اداره بهزیستی شهرستان باشت تاکنون نمایندگی بوده و در ارائه خدمات به مددجویان محدودیت داشتند لذا در سال جاری این نمایندگی در شهرستان باشت مستقل شده و بی‌شک ارائه خدمات در این نهاد به افراد تحت حمایت بیشتر خواهد شد.

اتابک افزود: در سال جاری طرحی با عنوان مراقبت از معلولان در خانه در شهرستان باشت اجرا خواهد شد تا خانواده‌هایی که دارای افراد معلول در خانه هستند با دریافت هزینه ماهانه بتوانند از این افراد در خانه مراقبت کنند.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت از معلولان را توفیقی برای خدمت دانست و اذعان کرد: اداره بهزیستی در هر شهرستان با ارائه خدمات ویژه در رده‌های سنی مختلف از جمله شنوایی سنجی و بینایی سنج، برگزاری کلاس‌های آموزشی بحران طلاق و سایر فعالیت‌ها سعی بر حمایت از افراد تحت حمایت خود دارد.

انتهای پیام/82017/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول