اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

20 درصد ازدواج‌های دشتستان به طلاق منجر می‌شود

بخشدار آبپخش گفت: 20 درصد ازدواج‌های دشتستان به طلاق منجر می‌شود.

20 درصد ازدواج‌های دشتستان به طلاق منجر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، غلامرضا وفایی عصر امروز در جلسه شورای اداری بخش آبپخش در سالن آموزش و پرورش با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) اظهار داشت: حضرت زهرا(س)نمونه کامل یک زن مسلمان است و زنان جامعه ما می‌توانند با تاسی از زندگی ساده اما سراسر پند آموز این بانو ثبات و آرامش را در خانواده داشته باشند.

وی به آمار طلاق در شهرستان و استان اشاره کرد و افزود: متاسفانه آمار طلاق در جامعه بالا رفته به‌طوری که در شهرستان دشتستان از هر پنج ازدواج یک ازدواج منجر به طلاق شده و استان بوشهر از لحاظ میزان طلاق مقام ششم کشور را دارد.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: یکی از دلایل عمده افزایش طلاق فاصله گرفتن بانوان از معیارهای زندگی اسلامی به سبک حضرت زهرای مرضیه(س) است.

وفایی تصریح کرد: اگر آموزه‌های حضرت زهرا(س)سرلوحه کارهای بانوان جامعه قرار گیرد ناهنجاری‌های اجتماعی بانوان کمتر خواهد شد و پدیده طلاق از جامعه رخت خواهد بست چون سراسر زندگی این بانوی بزرگوار پند و اندرز برای جامعه اسلامی است.

بخشدار آبپخش در بخشی دیگر از سخنان خود بر اطاعت محض از ولی فقیه زمان تاکید کرد و ابراز داشت: اعتقاد قلبی من این‌ است که رهبر فرزانه انقلاب ولی فقیه جامع‌الشرایط زمان است و برهمگان واجب است از ایشان اطاعت محض کنند.

وفایی گفت: اگر بالاترین پست‌ها را پیشنهاد کنند و بگویند در اطاعت محض از ایشان حتی مردد شوم بی درنگ آن پیشنهاد را رد خواهم کرد و در یک کلام پست و مقام بدون اطاعت محض از ولایت مطلقه فقیه برایم معنا ندارد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات دفاتر پیشخوان و پیگیری صورت گرفته یادآور شد: با پیگیری بخشداری و تلاش مجدانه دادگاه عمومی بخش و مدیران دستگاه‌های مرتبط، مسئول دفتر پیشخوان در دادگاه حضور پیدا کرده و در این راستا مبلغ 7 میلیون تومان به اداره برق پرداخت شد و مقرر شده طی روزهای آینده کل بدهی که مبلغ 14 میلیون تومان است به ادارات آب و برق و مخابرات پرداخت شود و جا دارد از مسئولان ادارات فوق بخاطر همکاری قدردانی کنم.

حجت‌الاسلام محمد شریفی روحانی مستقر شهر آبپخش نیز با تبریک میلاد حضرت زهرا(س)اظهار داشت: حضرت زهرا(س)اسوه و الگویی کامل برای زنان جهان اسلام است و پیاده کردن آموزه‌های اخلاقی و اجتماعی این بانوی بزرگوار در زندگی روزمره موجب سعادت دنیا و آخرت زنان جامعه اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام/2452/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول