اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر جهاد کشاورزی خبر داد

رسیدگی به مشکلات نخلداران دشتستان در وزارت جهاد کشاورزی

معاون وزیر جهاد کشاورزی از رسیدگی به مشکلات نخلداران دشتستان در وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

رسیدگی به مشکلات نخلداران دشتستان در وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، اسکندر زند ظهر امروز در بازدید از مراکز تحقیقاتی، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی دشتستان گفت: توسعه زیرساخت‌های کشاورزی امری مهم است و برای تقویت کشاورزان برنامه‌های مهمی داریم.

وی افزود: دشتستان از قطب‌های خرمای کشور است و رسیدگی به مشکلات این قشر به ویژه در بازاریابی محصولات در دستور کار قرار دارد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان این‌که مشکلات خرما در شهرستان دشتستان رصد شده است، خاطرنشان کرد: مشکلات نخلداران دشتستان در وزارت جهاد بررسی و پیگیری شده و تلاش برای رفع کامل مشکلات در برنامه قرار دارد.

وی با بیان این‌که قرار گرفتن خرما در سبد کالای دولت مورد توجه قرار دارد، ادامه داد: گنجاندن خرما در سبد کالایی دولت امری مهم است که موجبات بهبود وضعیت معیشتی نخلداران می‌شود.

زند تصریح کرد: در جلسه هفته قبل شورای مدیران وزارت جهاد کشاورزی، موضوع سبد کالایی خرما مطرح و مقرر شد تا آنجایی که امکان دارد حداقل سبدهایی که دولت در اختیار مردم قرار می‌دهد خرما را نیز به عنوان یکی از اقلام خود در سبد کالا مورد استفاده قرار دهد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد: حمایت از تولید محصول و کشاورزان از اهداف مهم این وزاتخانه است.

وی با اشاره به جایگاه مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان دشتستان گفت: این مرکز یکی از بهترین مراکز تحقیقاتی کشاورزی در سطح کشور است که طرح توسعه و ساماندهی آن از برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی است.

انتهای پیام/2452/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول