اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

3 هزار نفر در دشتستان معتکف می‌شوند

فرماندار دشتستان گفت: 3 هزار نفر در دشتستان معتکف می‌شوند.

3 هزار نفر در دشتستان معتکف می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ارسلان زارع بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم اعتکاف دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه ارزش و اهمیت زیادی دارد و باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی با اشاره به اهمیت اعتکاف افزود: برنامه اعتکاف از برنامه‌های اثرگذار و مهم است که می‌توان با برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم نهایت بهره را از آن برد.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: امروز باید با گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم گام برداریم و نباید فرصت را هدر دهیم.

وی اضافه کرد: تشکیل ستاد اعتکاف در مراکز بخش‌ها، همکاری همه ادارات در این برنامه فرهنگی و مذهبی و تلاش اداره تبلیغات اسلامی برای جذب همکاری هیات‌های مذهبی در دستور کار مسئولان شهرستان قرار گیرد.

زارع با بیان اینکه 3 هزار نفر در دشتستان معتکف می‌شوند ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی انجام شده بیش از سه هزار نفر خواهر و برادر در آیین اعتکاف شهرستان دشتستان شرکت خواهند کرد.

فرماندار دشتستان همچنین با تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی(ره) توانست الگوی جدیدی از مردم سالاری و دموکراسی را به مردم عرضه کند و سیاست توام با معنویت و اخلاقیات را برای مدیریت جهان به بشریت عرضه کرد.

زارع با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" افزود: با توجه به این که سال فرهنگ است باید با بهره‌گیری از مفاهیم و اندیشه‌های همه بزرگان دین به‌ویژه فاطمه زهرا(س) که می‌تواند الگوی تمام زنان عالم باشد برای ارتقای سطح دانش و آگاهی فرهنگی جامعه تلاش کرد.

انتهای پیام/2452/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول