اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

38 درصد مرگ و میر در دشتستان ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی است

فرماندار دشتستان گفت: 38 درصد مرگ و میر در دشتستان ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی است.

38 درصد مرگ و میر در دشتستان ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ارسلان زارع ظهر امروز در نشست مسئولان بهداشت و درمان دشتستان اظهار داشت: سلامت و بهداشت مقوله‌های مهمی هستند که باید نسبت به بهبود آن تلاش کنیم.

وی افزود: امروز در جوامع پیشرفته به مسئله بهداشت و سلامت توجه خاصی می‌شود و بیشترین اعتبارات برای حوزه سلامت و درمان مردم هزینه می‌شود.

فرماندار دشتستان با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" خاطرنشان کرد: تحقق شعار سال منوط به تلاش همه مردم و مسئولان است و همه باید تلاش و فعالیت کنند.

زارع با اشاره به ابلاغ سیاست‌های حوزه سلامت توسط رهبر انقلاب گفت: در اجرای بند یک اصل 110 قانون اساسی ابلاغیه مقام معظم رهبری در 14 بند، سیاست‌های کلی سلامت در دستور کار دولت قرار گرفته و در شهرستان دشتستان نیز زمینه اجرای همه سیاست‌ها و منویات مقام معظم رهبری را فراهم خواهیم کرد.

وی یادآور شد: از مدیران بهداشت و درمان شهرستان دشتستان انتظار داریم در راستای ارتقا و افزایش شاخص‌های بهداشتی و سلامت شهرستان تلاش کنند.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه 38 درصد مرگ و میر در دشتستان ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی است گفت: بر اساس آمار موجود، بیش از 38 درصد علت مرگ و میرهای شهرستان دشتستان در سال 92 بیماری‌های قلبی و عروقی بوده است.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان نیز بیان کرد: دشتستان دارای ظرفیت بسیار زیادی برای رشد و توسعه است و از تمام توانمندی و ظرفیت موجود برای این مهم بهره می‌بریم.

علیرضا حاجیونی ابراز داشت: ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

انتهای پیام/2452/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول