اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر خبر داد

اختصاص 30 میلیارد تسهیلات 4 درصد به فعالان خوشه صنعتی خرمای استان بوشهر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر گفت: 30 میلیارد ریال تسهیلات با هدف ایجاد اشتغال پایدار در خوشه‌ها و شبکه‌های صنعتی و زنجیره ارزش خرما به فعالین خوشه صنعتی خرمای استان اختصاص یافت.

اختصاص 30 میلیارد تسهیلات 4 درصد به فعالان خوشه صنعتی خرمای استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مهدی صفوی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تسهیلات به منظور ساماندهی، تولید انبوه از طریق راه اندازی و توسعه خوشه‌های کسب و کار و تکمیل زنجیره تولید طی تفاهم نامه مشترکی بین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و صندوق مهر امام رضا به تصویب رسیده است.

وی افزود: سقف این تسهیلات که با کارمزد 4 درصد پرداخت می‌شود، 1000 میلیون ریال است و بازپرداخت آن باتوجه به تسهیلات اعطایی 36 تا 60 ماهه است.

صفوی یاد آور شد: مبنای میزان تخصیص اعتبار ، تعداد اشتغال ایجاد شده است و در تسهیلات کمتر از 300 میلیون ریال به ازاء هر نفر اشتغال 150 میلیون ریال و در تسهیلات بیشتر از 300 میلیون ریال به ازاء هر شغل 250 میلیون ریال اختصاص می‌یابد.

این مقام مسئول اضافه کرد: اولویت استفاده از این تسهیلات توسعه و تکمیل حلقه‌های مفقوده خوشه صنعتی خرمای استان با نگاه به توسعه کسب و کار در روستاها، توسعه مشاغل خانگی و روستایی، شبکه‌های بازار یابی و فروش محصولات و شرکت‌های فناور و دانش بنیان مستقر در مراکز خدمات فناوری و کسب و کار است.

وی اظهار کرد: در سال گذشته 18 واحد صنعتی برای دریافت مبلغ 58 میلیارد ریال تسهیلات از محل کمک‌های فنی و اعتباری برای نوسازی و تجدید ساختار به بانک‌های صنعت معدن، توسعه تعاون، ملت، صادرات و مهر اقتصاد معرفی شده‌اند و امیدواریم فعالان صنعت خرما با دریافت این تسهیلات کم بهره بتوانند بخشی از مشکلات پیش روی خود را مرتفع سازند.

انتهای پیام/66006/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول