اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رفسنجان:

جشنواره بازی‌های بومی و محلی ایران در رفسنجان برگزار می‌شود

فرماندار رفسنجان گفت: جشنواره بازی‌های بومی و محلی ایران در شهر نوق شهرستان رفسنجان برگزار می‌شود.

جشنواره بازی‌های بومی و محلی ایران در رفسنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حمید ملانوری پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی کشور اظهار داشت: نگاه عالمانه و تخصصی و استفاده از ظرفیت‌ها و حضور فعالانه در عرصه‌های مختلف از سوی مردم موجب نتیجه دادن کارها می‌شود و با توجه به اینکه انقلاب ما مردمی است هر جا که مردم پای کار بودند، نتیجه مثبت گرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: میزبانی جشنواره بازی‌های بومی و محلی سبب شناسایی ظرفیت‌های قابل توجه شهرستان رفسنجان به سایر نقاط کشور می‌شود.

فرماندار رفسنجان افزود: جشنواره ورزش‌های بومی محلی که به صورت کشوری برگزار می‌شود، حرکت فرهنگی بسیار بزرگی است و گروه‌های موسیقی نواحی مختلف کشور در این جشنواره حضور دارند و از طرفی بازی‌ها حرکت ورزشی و تجمع مردم حرکت فرهنگی برای بالا بردن روحیه مردم است.

ملانوری با بیان اینکه بازی‌های رایانه‌ای امروز معضلاتی برای جوانان و نوجوانان به وجود آورده است، خاطر نشان کرد: شناخت ورزش‌های بومی محلی موجب گرایش این قشر به سمت اینگونه بازی‌ها می‌شود و در سلامت و نشاط آنها سهم بسزایی دارد.

ملانوری بیان کرد :برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره تمام دستگاه‌های مربوطه و دستگاه‌های ذی‌نفع تلاش می‌کنند تا به نحو احسن این جشنواره برگزار شود و با توجه به اینکه منطقه برگزاری جشنواره در نوق است و کشاورزان در این فصل فعالیت زیادی دارند، تمام دستگاه‌ها به ویژه راهنمایی و رانندگی برای کنترل ترافیک جاده اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/80016/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول