اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

پژوهش و راه‌اندازی شرکت‌های دانش بنیان ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تحقیق، پژوهش و راه‌اندازی شرکت‌های دانش بنیان از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی است.

پژوهش و راه‌اندازی شرکت‌های دانش بنیان ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی بعدازظهر امروز در همایش مدیریت جهادی در دانشگاه اراک پیشرفت و تکامل در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی را نیازمند عزم ملی و به کارگیری مدیریت جهادی عنوان کرد.

وی با اشاره به بازنگری در شیوه‌های قدیمی و سنتی در همه امور و فعالیت‌ها بر اهمیت انجام کار جهادی و به کارگیری مدیریت جهادی تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت: در راستای  تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار امسال باید همه مسئولان و مردم با همکاری یکدیگر و با عزمی ملی برای نیل به این مهم گام بردارند.

دری نجف‌آبادی با تأکید بر اهمیت علم و آموختن، بیان کرد: آموختن علم و گسترش و اشاعه آن در جامعه زمینه را برای رشد و بالندگی کشور در زمینه‌های مختلف فراهم می‌کند.

امام جمعه اراک تصریح کرد: همان طوری که کشور ایران در زمینه‌های مختلف از جمله دانش هسته‌ای به موفقیت‌های چشمگیری نایل شده قطعا نیز در تحقق شعار رهبری که چاره‌ساز و راه گذر از تحریم‌ها و رسیدن به استقلال اقتصادی است، موفق خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به پیشرفت‌های ایران و دانشمندان جوان در حوزه‌های مختلف اعم از  هسته‌ای ، ساخت سانتریفیوژ، موفقیت در بخش هوا فضا و ساخت موشک و رادار می‌توان به آینده علمی و تکنولوژی جوانان ایران امیدوار بود که در مقوله اقتصاد و فرهنگ نیز به موفقیت دست پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه علم، دانش و تخصص دانشگاه باید در خدمت تولید باشد و تولید علم به فناوری و تولید منجر شود، افزود: کسب علم و گسترش آن در جامعه تاثیر به سزایی در ارتقاء سطح تولید جامعه دارد.

دری نجف‌آبادی با اشاره به ضرورت توجه به پیشرفت و گسترش علم در کشور گفت: در شرایط کنونی ضرورت دارد که هنر کار و کار آفرینی در جامعه نهادینه شود که این مهم در گرو افزایش کارایی، کار آفرینی، دل‌سوزی و تعهد مسئولان به امور جامعه و مشکلات کشور است.

به گزارش فارس؛ همایش یک روزه تبیین بیانات مقام معظم رهبری با حضور رؤسای دانشگاه‌های استان و مسئولان نهاد رهبری دانشگاه‌های استان به همت بسیج اساتید استان در دانشگاه اراک برگزار شد.

انتهای پیام/87001/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول