اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل استاندارد استان زنجان:

استانداردسازی تولیدات داخلی، راهکاری برای تحقق اقتصاد مقاومتی است

مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: استانداردسازی تولیدات داخلی، راهکاری برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

استانداردسازی تولیدات داخلی، راهکاری برای تحقق اقتصاد مقاومتی است

داود کارگرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند شرایطی است، که باید با همکاری تولیدکنندگان محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی و استانداردسازی آنها موجب روی آوردن مردم به کالاهای تولید داخل می‌شود، بیان کرد: برای جلب اطمینان مردم باید کالاهای تولید داخل استانداردسازی شوند.

مدیرکل استاندارد استان زنجان با بیان اینکه شرط استفاده مردم از کالاهای تولید داخل استانداردسازی آنها است، تصریح کرد: در صورتیکه همه مردم برای خرید کالاهای استاندارد رغبت نشان دهند و کالای غیراستاندارد خریداری نکنند، تولید کننده مجبور خواهد شد که کالای مرغوب و در حد استاندارد تولید کند.

این مسئول ادامه داد: با خرید کالاهای داخلی و ساخت کالاهای استاندارد، مشکل اشتغال نیز تا حد زیادی برطرف خواهد شد که این خود مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است.

کارگرزاده در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اداره کل استاندارد استان زنجان در راستای استانداردسازی کالاهای تولیدی در استان افزود: در این زمینه طرح تجا هماهنگ با سراسر کشور اجرایی می‌شود.

وی در تشریح طرح تجا گفت: این طرح به منظور حمایت از تولیدات داخلی به تصویب رسیده است و براساس آن همه کالاهای تولیدی، باید مورد تایید سازمان استاندارد قرار گیرند.

مدیرکل استاندارد استان زنجان با بیان اینکه طرح تجا، طرح جامع استانداردسازی است، اضافه کرد: بر اساس این طرح و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط سازمان استاندارد، هرسال تعدادی از کالاها مشمول استاندارد می‌شوند.

انتهای پیام/73005/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول