اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویراحمد عنوان کرد

انصراف مدیران و خانواده‌های متمکن شهرستان بویراحمد

معاون فرماندار بویراحمد گفت: مدیران و خانواده‌های متمکن در سطح شهرستان، بخش و روستاها و دهستان‌ها بویراحمد طی اقدامی خیرخواهانه از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند.

انصراف مدیران و خانواده‌های متمکن شهرستان بویراحمد

شاهرخ کناری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به اینکه روند مطلوب و قابل قبولی در اجرای فرایند ثبت‌نام از متقاضیان یارانه نقدی در بویراحمد شاهد بودیم، گفت: بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها 30 و 31 فروردین خانوارهای جا مانده از ثبت‌نام می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها عملیات ثبت‌نام خود را انجام دهند، گفت: تا به امروز روند مطلوب و خوبی در فرآیند ثبت‌نام از متقاضیان داشتیم که انتظار می‌رود کسانی که مستحق هستند از ثبت‌نام جام مانده‌اند طی امروز و فردا عملیات ثبت‌نام را انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از متمکنین مالی در سطح شهرستان بویراحمد از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند، گفت: مدیران و خانواده‌های متمکن در سطح شهرستان، بخش و روستاها و دهستان‌ها طی اقدامی خیرخواهانه از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند.

معاون فرماندار بویراحمد تصریح کرد: بخشداران و دهیاران با توزیع فرم خام ثبت‌نام یارانه نقدی روستاییان مناطق صعب‌العبور و فاقد پوشش شبکه اینترنتی را به خوبی پوشش دادند و تاکنون گزارشی مبنی بر اشکال و یا عدم ثبت‌نام نداشتیم.

این مسئول با بیان اینکه دفاتر ICT، پیشخوان‌های دولت، کافی‌نت‌ها و برخی ادارات در سطح شهرستان به صورت 24 ساعته عملیات ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی را انجام دادند، اذعان داشت: روند ثبت‌نام به خوبی پیش می‌رود و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

وی با تأکید بر اینکه همکاری دفاتر ای.سی.تی روستایی، پست‌ بانک‌ها، دهیاران و بخشداران در روند اجرای ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه در بویراحمد خوب و قابل تقدیر است، یادآور شد: ثبت‌نام از متقاضیان جامانده از یارانه نقدی تا 30 و 31 فروردین تمدید شد.

کناری انصراف از دریافت یارانه نقدی را اقدامی انسان‌‌دوستانه و خیرخواهانه عنوان کرد و بیان داشت: هدفمندی یارانه‌ها به منظور سامان دادن به اقتصاد و معیشت مردم در دهک‌ها و قشرهای مختلف جامعه بوده از این‌رو افراد با بضاعت مالی بالا با انصراف از دریافت یارانه می‌توانند یاری‌رسان اقشار محروم جامعه باشند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد اذعان کرد: بسیاری از مردم در کشور و به تبع آن در استان دست دولت در راستای رشد و شکوفایی کشور را گرفتند تا با عزمی ملی و مدیریتی جهادی در پیشرفت کشور در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف حرکت کرد.

کناری با تاکید بر اینکه هم‌افزایی و همکاری خوبی بین مسئولان اجرایی شهرستان در راستای ثبت‌نام از متقاضیان وجود داشت، گفت: امیدواریم طی امروز و فردا این روند حفظ و مردم با آرامش خاطر بیشتری عملیات ثبت‌نام متقاضیان را انجام دهند.

انتهای پیام/82011/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول