اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دزفول:

دولت در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها مراقب فرصت‌طلبان باشد

امام جمعه دزفول گفت: دولت در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها مراقب فرصت‌طلبان باشد.

دولت در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها مراقب فرصت‌طلبان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار داشت: آمریکا دشمن درجه یک ایران، اسلام و انسان است و بحث هسته‌ای و تحریم‌ها نیز بهانه‌اش است.

وی با بیان اینکه آمریکا با نظام اسلامی مشکل دارد، تصریح کرد: امسال که سال فرهنگ اعلام شده باید مرتباً دغدغه‌های فرهنگی تذکر داده شود تا اینها همه تبدیل به گفتمان شود.

امام جمعه دزفول عنوان کرد: ما امروز با تهاجم فرهنگی و شور دشمن مواجه هستیم و باید برای جلوگیری از رخنه فرهنگی دشمنان همه تلاش خود را به کار بگیریم.

وی اضافه کرد: در تقابل و پیگیری امور فرهنگی، پست و مقام مهم نیست و کارها با اتکا و توکل بر خدا باید پیش برود، چراکه اگر کوچکترین غفلتی صورت گیرد، دشمن فرهنگ خودش را جایگزین می‌کند.

قاضی دزفولی در مورد مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها نیز بیان کرد: دولت در این مرحله به اقشار آسیب‌پذیر و گرانی و تورم توجه داشته باشد و مراقب سودجویان و فرصت‌طلبان نیز باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول با توجه به دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه، ابراز داشت: مأموریت اصلی سپاه پاسداران حفظ و حراست و دفاع از انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه سپاه تربیت یافته انقلاب اسلامی است، توضیح داد: شاخصه‌های اصلی سپاه باید تحلیل درست، آنگاه حرکت و تداوم بطور آگاهانه باشد، چراکه اگر سپاه تضعیف شود، امکان ندارد بتوانیم از خود در مقابل دشمن دفاع کنیم.

قاضی دزفولی در خصوص ولادت حضرت زهرای اطهر(س) اضافه کرد: زنان با این نامگذاری و در روزی که حضرتش متولد شده، شرافت پیدا کردند.

وی اذعان داشت: مادر و مادر بودن بزرگترین خدمتی است که انسان می‌تواند به انسان کند و هیچ خدمتی بهتر از خدمت به مادر نیست.

امام جمعه دزفول ادامه داد: نقش زن در جامعه بالاتر از مرد است و صلاح و فساد در یک جامعه از صلاح و فساد زنان سرچشمه می‌گیرد.

انتهای پیام/72001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول