اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب موقت نماز جمعه شهرستان ساری:

لباس سبز سپاه خار چشمی برای دشمنان است

خطیب موقت نماز جمعه شهرستان ساری گفت: برادران سپاه، خار چشمی برای دشمنان هستند و تبلیغ دشمن علیه آنها به این دلیل است که این نیروهای ارزشی و ولایی، پشتیبان ولایت فقیه هستند.

لباس سبز سپاه خار چشمی برای دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه مرکز مازندران با تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و ولادت معمار کبیر جمهوری اسلامی امام راحل، اظهار داشت:‌ این روز را به امام زمان، رهبر انقلاب و همه مادران و زنان تبریک عرض می‌گویم.

وی یادآور شد: حضرت فاطمه(س) عنصر و ریشه درخت نبودت است بنابراین جایگاه حضرت فاطمه در بین معصومان، جایگاه آب و مایه حیات‌بخش است.

خطیب موقت نماز جمعه شهرستان ساری با بیان اینکه  حضرت فاطمه (س) ضامن بقای اسلام است، ادامه داد: حضرت فاطمه مختص جامعه بانوان نیست و همه اقشار باید از محضر آن حضرت درس بگیرند.

قاسمی با اشاره به اینکه سئوال من این است که در زندگی ما چقدر حضرت فاطمه جایگاه دارد، اضافه کرد: به برکت جمهوری اسلامی، جایگاه زن تبیین شده است هرچند که دشمنان ما را ناقض حقوق زن می‌دانند و هیچ توجهی ندارند که بر زنان کشورهای همسایه ما چه می‌گذرد، زنانی که حق گرفتن گواهینامه رانندگی و حضور در انتخابات را ندارند.

وی با بیان اینکه زن در اسلام، نقش نخست کانون خانواده را ایفا می‌کند، تصریح کرد: اگر آنها بدانند دین ما چه اندازه نسبت به زن ارزش قائل است، در نگاه خود بازنگری می‌کنند، این نگاه آنها که ما را ناقض حقوق زن می‌دانند از سر کینه‌توزی و دشمنی است.

خطیب موقت نماز جمعه شهرستان ساری با اشاره به اینکه ما زیر ظلم نمی‌رویم، ادامه داد:‌ چون حضرت فاطمه ظلم‌ستیز بود و زیر چتر ولایت قرار گرفت و حاضر نبود آسیبی به امامت و ولایت برسد.

قاسمی با اشاره به بزرگداشت روز ارتش، گفت: با انقلاب اسلامی، تحول و دگرگونی‌های زیادی ایجاد شد.

وی با بیان اینکه این دگرگونی در  نیروهای مسلح هم اتفاق افتاد، اظهار داشت: از مسائلی که دشمنان در ابتدای انقلاب به راه انداختند، انحلال ارتش بود و اگر این اتفاق می‌افتاد، بی‌پشتوانه کردن انقلاب اسلامی از نیروهای مسلح را منجر می‌شد.

خطیب موقت نماز جمعه شهرستان ساری با اشاره به اینکه دشمن به دنبال این بود که کشور ما را بدون سرباز و محافظ قرار دهد و زمینه رخنه دیگر کشورها را به کشور ما آماده کنند، تصریح کرد:‌ درایت و ایده و بصیرت امام، ارتش را حفظ کرد.

قاسمی با اشاره به بیعت همافران با امام راحل، گفت: امام با تیزبینی، توطئه انحلال ارتش را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه امام راحل ارتش را متعلق به رژیم خاص نمی‌دانستند، ادامه داد: آنها که به دنبال ارتش خلقی بودند  باید بدانند ارتش خلقی کسی است که به اردوگاه اشرف پناه برده و برده آمریکا است.

خطیب موقت نماز جمعه شهرستان ساری با اشاره به اینکه تاسیس سپاه پاسداران از رویش‌های جمهوری اسلامی است، متذکر شد:‌ ایستادگی در مقابل شرق و غرب، وظیفه سپاه است.

قاسمی در پایان عنوان داشت: ‌برادران سپاه، خار چشمی برای دشمنان هستند و یاوه‌گویی علیه آنها به خاطر این است که این نیروهای ارزشی و ولایی، پشتیبان ولایت فقیه هستند.

انتهای پیام/86007/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول