اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ریحانشهر:

لازمه مدیریت جهادی عزم ملی است

امام جمعه ریحانشهر زرند گفت: لازمه مدیریت جهادی عزم ملی است، عزم ملی این است که مردم صبور هستند و گرانی‌ها را تحمل می‌کنند.

لازمه مدیریت جهادی عزم ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ریحانشهر زرند با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور اظهار داشت: برخی مردم اسراف و ریخت‌وپاش بدون حساب دارند، کسی که اقتصاد را رعایت کند در مشکل معیشت و تنگناهای زندگی قرار نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: برخی افراد به جای تولید در فکر شغل‌های کاذب هستند و حتی وام‌هایی را به اسم تولید و اشتغال در مسیر کاذب هزینه می‌کنند، این امر باید به همت دولتمردان اصلاح شود.

امام جمعه ریحانشهر زرند عنوان کرد: باید مشکلات اقتصادی را با اتکا به سرمایه داخلی حل کنیم، نباید نگاهمان به دست دشمنان‌مان باشد، آنها چیزی جز ذلت ما نمی‌خواهند.

وی افزود: دشمنان راضی به بقا و حیات ما نیستند هرچه مقدورشان باشد، برای حذف ما از جامعه بین‌الملل تلاش می‌کنند که تحریم‌های ظالمانه 30 ساله یک نمونه از آنها است، لذا ما هستیم که باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری همت خود را چند برابر کنیم تا از این معضل آبرومندانه و سرافرازانه خارج شویم.

مجتهدی ابراز داشت: همانطور که ما در بن‌بست کامل و تحریم‌ها و فشار شدید دشمنان توانستیم در انرژی هسته‌ای و دیگر موارد پیشرفت داشته باشیم در حال حاضر هم می‌توانیم مشکلات را با جهاد و حماسه اقتصادی حل کنیم.

وی یادآور شد: به هر صورت عزم ملی هست و مدیریت جهادی می‌خواهد عزم ملی این است که مردم صبور هستند و گرانی‌ها را تحمل می‌کنند.

خطیب جمعه ریحانشهر با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مسئولان عالی نظام در سال‌های اخیر اقتصاد و فرهنگ بوده است که در این راستا تمام مسئولان در بخش‌های مختلف باید کمر همت را بسته و برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند.

وی مدیریت جهادی را یکی از فاکتورهای مهم در راستای رسیدن به مقصد نهایی و اعتلای کشور عنوان کرد و گفت: همه کسانی که مسئولیت دارند، باید در راستای تحقق و اهداف مسئولیت خود بکوشند و تکلیف و عهد خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را ادا کنند.

انتهای پیام/80022/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول