اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب منطقه‌ای اردبیل:

مدیریت جهادی نیاز کشور در عرصه تحول‌آفرینی است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل گفت: تکیه بر مدیریت جهادی رمز و راز ما در ایجاد تحول حقیقی و بسترسازی برای پیشرفت‌های همه‌جانبه در کشور و استان اردبیل است.

مدیریت جهادی نیاز کشور در عرصه تحول‌آفرینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، داود نجفیان عصر امروز در اولین جلسه شورای فرهنگی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل اظهار داشت: نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی که در آن ارکان اقتصادی و فرهنگی با هم‌آمیختگی عزم ملی و مدیریت جهادی مورد نظر قرار گرفته باید مورد اقبال و توجه همگان باشد تا بتوان مطالبه مقام معظم رهبری را با نگاه واقع‌بینانه و حرکت جهادگونه جامه عمل پوشاند.

وی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را جز اصلی‌ترین شاخص‌های فرهنگی شرکت عنوان کرد و افزود: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید در برنامه‌های خرد و کلان ما ساری و جاری باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان نگرش جهادی به امورات یعنی اینکه تا می‌توانیم، سعی کنیم گره از کار مردم بگشاییم و صرفاً به کارهای تدوین شده قانع و محدود نباشیم.

نجفیان با اشاره به اولویت بحث مدیریت مصرف در رأس فعالیت‌های فرهنگی شرکت تصریح کرد: همه کارکنان شرکت باید نسبت به آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به مردم در مورد فرهنگ صحیح مصرف همت به خرج دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول خاطر نشان کرد: بدون شک توأم بودن فرهنگ و اقتصاد در فرمایش مقام معظم رهبری نشانگر لازم و ملزوم بودن این دو شاخص است و به تعبیری برای موفقیت در بحث اقتصاد باید زیرساخت‌های فرهنگی تقویت شود.

وی اضافه کرد: در راستای تحقق شعار امسال همه ما وظیفه داریم با حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری نسبت به تحقق این امر عمل کنیم.

انتهای پیام/62004/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول