اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کلاردشت:

مدیریت جهادی دستور کار مدیران باشد

فرماندار کلاردشت گفت: مدیریت جهادی دستور کار مدیران کلاردشت باشد.

مدیریت جهادی دستور کار مدیران باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کلاردشت، محمد معصومی امشب در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان کلاردشت با اشاره به درپیش بودن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن با تبریک این مناسبت بر لزوم تکریم بانوان به‌ویژه مادران تاکید کرد.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه شش ماه از تاسیس فرماندار کلاردشت می‌گذرد هماهنگی‌های لازم بین مدیران صورت گرفته و انتظار می‌رود بعد از این شاهد تحولات اساسی با برنامه‌ریزی و اجرای آنها برای توسعه کلاردشت باشیم.

معصومی تصریح کرد: کلاردشت نیازمند وحدت و همکاری روسای ادارات و مسئولان است و باید از تمام توان و ظرفیت‌های موجود در این راه بهره برد.

این مسئول خاطرنشان کرد: از تمام کسانی که با راه‌های مختلف و بخش‌های متعدد دل در گرو توسعه منطقه دارند استفاده خواهیم برد تا بتوانیم وضعیت موجود را بهبود بخشیم.

فرماندار کلاردشت اذعان داشت: مدیران امروز کلاردشت به عنوان اولین مدیران شهرستان باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی اصولی داشته باشند تا زیرساخت‌ها برای مدیرانی که در سال‌های بعد در این شهرستان خدمت می‌کنند فراهم باشد.

وی درباره جذب سرمایه‌گذار در کلاردشت تصریح کرد: هر سرمایه‌گذار واقعی که با طرح و برنامه و بدون دلال‌بازی تمایل به سرمایه‌گذاری در کلاردشت داشته باشد شخصا پیگیر امور مربوط هستم.

معصومی با اشاره به صنایع‌دستی کلاردشت به عنوان یکی از ظرفیت‌های این شهرستان خواستار توجه، حمایت، حفظ و احیای آن شد.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب درباره نامگذاری سال 93 بیان داشت: امروز در دنیای مدرن نشانه ترقی ملت‌ها، رشد فرهنگی آنها است و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید در کنار مسائل اقتصادی به امور فرهنگی نیز توجه وی‍ژه داشت.

این مسئول به مدیریت جهادی در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن اشاره کرد و گفت: امروز نیز برای آبادانی و توسعه کشور باید مدیریتی جهادی داشت و مدیریت عادی در این برهه جوابگو نیست.

فرماندار کلاردشت از مدیران این شهرستان خواست تا مدیریت جهادی را دستور کار خود قرار دهند و توقعات به جای مردم را برآورده سازند.

وی از نماینده مردم در مجلس و امام جمعه این شهرستان به عنوان نقاط اتکای مدیران در پیشبرد اهداف و خدمات یاد کرد و از مدیران خواست تا از ظرفیت همراهی این مسئولان استفاده کنند.

امام جمعه کلاردشت نیز در این جلسه با اشاره به میلاد با برکت حضرت فاطمه(س) به شأن و منزلت‌شان اشاره کرد و گفت: اقتصاد و فرهنگ باید در کنار هم رشد کند.

حجت‌الاسلام حسین مقیسه تصریح کرد: برنامه‌ها و همایش‌های برگزار شده باید مورد بررسی قرار گیرد تا نقش موثر آنها در بالابردن فرهنگ جامعه بررسی شود نه اینکه تنها به برگزاری آن و زدن بنر خلاصه شود زیرا اگر خشت شهر طلا شود ولی کار فرهنگی در آن صورت نگیرد ارزشی ندارد.

امام جمعه کلاردشت به بیان نکاتی پیرامون مشکلات مردم منطقه پرداخت و گفت: توجه به بهداشت و تمیزی حاشیه رودخانه، استفاده از نیروی بومی در استخدامی ادارات شهرستان، افزایش امکانات و تجهیزات ورزشی و رسیدگی به زمین و سالن‌های موجود، رسیدگی مشکلات کمبود آب شرب و در بخش‌هایی از شهرستان کیفیت آب شرب و بالا بودن هزینه آمبولانس بیمارستان برای اعزام بیماران به بیمارستان‌های اطراف از جمله خواسته‌های مردم از مسئولان این شهرستان بود که خواستار پیگیری و نظارت بیشتر آنها شدند.

انتهای پیام/2296/ع40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول