اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه خبر داد

پرداخت کمک هزینه مسکن به مددجویان بهزیستی کهگیلویه

رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه از پرداخت 2 میلیارد و 485 میلیون ریال کمک هزینه مسکن به 88 نفر از مددجویان زیر پوشش خبر داد.

پرداخت کمک هزینه مسکن به مددجویان بهزیستی کهگیلویه

سید غضمان‌گنجیانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی بسیاری از خانواده‌ها را تهدید می‌کند که باید با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی ضمن شناسایی آسیب‌ها با ارائه راهکارهای تخصصی از بروز این معضلات پیشگیری کرد.

وی ادامه داد: این اداره برای ارائه خدمات مطلوب به مددجویان و پاسخگویی به خواسته‌های معلولان، نیازمند همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان است.

رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه با بیان این‌که بیش از 9 هزار نفر در کهگیلویه از حمایت‌های مستمر و غیرمستمر بهزیستی برخوردار هستند، افزود: خدمات مختلف به افراد جامعه هدف در طول سال ارائه می‌شود.

این مسئول، راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در قالب دو طرح کاهش طلاق و مداخله در بحران‌های اجتماعی را از جمله اقدامات بهزیستی شهرستان برشمرد و افزود: ارائه خدمات مشاوره‌ای، مددکاری، روانشناسی و مشاوره حقوقی نیز در مرکز اورژانس اجتماعی صورت می‌گیرد.

گنجیانی تامین مسکن مددجویان زیر پوشش را از رویکردهای بهزیستی در راستای توانمندسازی مددجویان عنوان کرد و ادامه داد: اداره بهزیستی شهرستان به مددجویان واجد شرایط در تامین مسکن کمک می‌کند.

رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه واگذاری مسکن مهر به مددجویان را از خدمات مسکن این اداره در سال گذشته برشمرد و گفت: 10 واحد مسکن مهر با اعتبار 400 میلیون ریال به این تعداد واگذار شده است.

به گفته گنجیانی به هر کدام از مددجویان واجد شرایط واگذاری مسکن مهر مبلغ 40 میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت شده است.

وی از پرداخت 2 میلیارد و 485 میلیون ریال به عنوان کمک هزینه ساخت مسکن به مددجویان کهگیلویه خبر داد و اظهار کرد: 88 نفر از مددجویان این کمک هزینه را دریافت کردند.

گنجیانی با بیان این‌که این مبلغ به عنوان کمک هزینه ساخت مسکن بوده است، خاطرنشان کرد: 73 نفر از این مددجویان خودمالک بودند.

انتهای پیام/82016/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول