اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد خبر داد

تقویت و تجهیز هنرستان‌ها با کمک‌های خیرین مدرسه‌ساز

فرماندار اسدآباد با اشاره به هدایت دانش‌آموزان به سمت رشته‌های فنی و کارودانش، گفت: باید از کمک‌های خیرین مدرسه‌ساز در راستای تقویت و تجهیز هنرستان‌ها استفاده شود.

تقویت و تجهیز هنرستان‌ها با کمک‌های خیرین مدرسه‌ساز

به گزارش خبرگزاری فارس در اسدآباد، مسعود بکایی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه طبق قانون اساسی آموزش رایگان از وظایف دولت است و دولت باید تمام مقدمات را برای این هدف فراهم کند، اظهار داشت: البته با توجه به مشکلات مالی و اقتصادی دولت برای برآورده کردن امر آموزش به تنهایی توانایی لازم را ندارد.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر شاهد افزایش جمعیت دانش‌آموزی بوده‌ایم، تصریح کرد: افزایش دانش‌آموز در جامعه نیاز به ساخت مدرسه را بیشتر می‌کند که خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار در این امر مهم دولت را یاری رسانده‌اند.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه آمارهای موجود در زمینه فضای فیزیکی مدارس نشان از تکمیل شدن آنها می‌دهد، خاطرنشان کرد: کمک‌های خیرین در آینده در راستای تکمیل، مرمت و بازسازی مدارس صورت می‌گیرد.

وی، کمک‌های کوچک در امر بازسازی مدارس را کارساز دانست و یادآور شد: باید با افزایش تعداد افراد خیر در جامعه شهرستان موجب ساخت و ساخت، تعمیر و مرمت بیشتر مدارس شویم که این امر نیازمند ساماندهی خیرین است.

بکایی با بیان اینکه انجمن خیرین مدرسه‌ساز با جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌تواند مشکلات بسیاری از مدارس شهرستان را برطرف کند، یادآور شد: از کمک‌های خیرین باید در تقویت و گسترش هنرستان‌ها استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه امروزه بیشتر دانش‌آموزان را به سمت رشته‌های فنی و کار و دانش هدایت می‌کنیم، افزود: باید با تشویق خیرین به امر کمک‌رسانی به مدارس فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای و تجهیز هنرستان‌ها را در اولویت قرار دهیم.

فرماندار شهرستان اسدآباد ابراز داشت: خیرین مدرسه‌ساز با همت خود می‌توانند گام‌های خوبی را در راستای کمک به مردم و توسعه کیفی آموزش فرزندان بردارند و در این راه به دولت کمک کنند.

در پایان این مراسم از 30 نفر خیر مدرسه‌ساز شهرستان اسدآباد با دادن  تندیس و لوح‌هایی قدردانی شد.

انتهای پیام/89008/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول