اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فرهنگی و تبلیغی جشنواره خیرین مدرسه‌ساز همدان خبر داد

یکم خردادماه همدان میزبان خیرین مدرسه‌ساز

مسئول کمیته فرهنگی و تبلیغی شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان همدان گفت: شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان همدان یکم خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

یکم خردادماه همدان میزبان خیرین مدرسه‌ساز

علی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز همدان در تاریخ یکم خردادماه با حضور خیرین مدرسه‌ساز برگزار می‌شود اظهار داشت: تاکنون 15 دوره جشنواره برگزار شده و شانزدهمین دوره این جشنواره نیز امسال برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نخستین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان در سال 1377 برگزار شده تصریح کرد: استان همدان مجموعأ دارای 602 خیر مدرسه‌ساز حقیقی و حقوقی است که تعداد 142 خیر حقیقی و حقوقی صرفاً مدرسه‌ساز هستند و بقیه آنها با اهداء زمین، مستغلات، پول نقد، تجهیزات و مصالح به مدرسه‌سازی کمک می‌کنند.

مسئول کمیته فرهنگی و تبلیغی شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان همدان گفت: بیش از یک‌هزار و 850 تن از فرهنگیان همدان مبالغی را به صورت ماهیانه در راستای مدرسه‌سازی پرداخت و در این موضوع مشارکت دارند. 

وی اضافه کرد: از سال 1377 تا پایان فروردین ماه سال 1393 تعداد 194 پروژه در قالب یک‌هزار و 101 کلاس درس با زیر بنای 119 هزار و 721 متر مربع توسط خیرین مدرسه‌ساز استان ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده است.

انتهای پیام/89007/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول