اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش خلخال:

خیرین مدرسه‌ساز بازوی توانمند آموزش و پرورش هستند

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان خلخال گفت: خیرین مدرسه‌ساز بازوی توانمند آموزش و پرورش هستند.

خیرین مدرسه‌ساز بازوی توانمند آموزش و پرورش هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید اردشیر رشیدی صبح امروز در اولین جلسه مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان خلخال اظهار داشت: خیرین مدرسه‌ساز به عنوان بازوی آموزش و پرورش در کنار این نهاد آموزشی بوده و خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه تاکید ائمه اطهار و آموزه‌های دین مبین اسلام همواره همیاری و همکاری و مشارکت در امر خیر به عنوان وظایف اصلی انسانی بوده است، خاطرنشان کرد: مشارکت خیرین علاوه بر بهبود فضاهای آموزشی در اجتماع هم جلوه و چهره‌ای مناسب به نمایش گذاشته به طوری که مرحوم علیپور نمادی از مهر و نوعدوستی را در استان به نمایش گذاشته‌ است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلخال با اشاره به پایین بودن سرانه آموزشی در سال 91 و 92 گفت: بیش از 170 میلیون تومان کمک مردمی از سوی انجمن‌های اولیای مربیان به آموزش و پرورش کمک شده است که این میزان اعتبار توانسته است بخشی از مشکلات را حل کند.

رشیدی افزود: در شهرستان خلخال بیش از 20 فضای آموزشی در مقاطع آموزشی ابتدایی، متوسطه و متوسطه دوم به صورت دو شیفت اداره می‌شود که ساختمان آنها منطبق با بخشنامه‌های ابلاغی و قوانین نیست و ما در بعضی از روستا‌ها با وضعیت نامناسب مدارس در بعد فیزیکی و ساختمانی مواجه هستیم که به ناچار دانش‌آموزان در زیر سقف‌‌ این مراکز آموزشی به تحصیل مشغولند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در شهرستان خلخال از سال 91 بیش از 10 مدرسه به دلیل عدم تامین اعتبارات از سوی اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل به صورت نیمه‌تمام باقی مانده که موجب نارضایتی اولیای دانش‌آموزان شده و بازگشت مدیریت این مدارس را به صورت دو شیفته به دنبال داشته است.

انتهای پیام/62008/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول