اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس مازندران خبر داد

رونمایی از کتاب «چهره‌های همیشه جاوید» ویژه خیرین مدرسه‌ساز مازندران

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران گفت: در همایش تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز، برای نخستین بار کتاب «چهره‌های همیشه جاوید» که ویژه خیران مدرسه‌ساز است رونمایی می‌شود.

رونمایی از کتاب «چهره‌های همیشه جاوید» ویژه خیرین مدرسه‌ساز مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، قربانعلی شیرزاد بعد از ظهر امروز در جلسه مجمع خیران مدرسه‌ساز مازندران با اعلام اینکه به منظور گسترش فرهنگ مشارکت عمومی شانزدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز مازندران اول خرداد سال جاری در اردوگاه شهدای بادله برگزار می‌شود، اظهار داشت: مازندران دارای بیش یک‌هزار خیر مدرسه‌‌ساز است که بالغ بر 780 نفر در سامانه خیران مدرسه‌ساز کشور به ثبت رسیدند.

وی میزان تعهدات خیران مدرسه‌ساز در سال گذشته را بالغ بر 45 میلیارد تومان دانست و ادامه داد: تعهدات خیران مدرسه‌ساز مازندران نسبت به سال 91 با رشد 26 درصدی مواجه بود.

این مسئول با اشاره به اینکه پیام شانزدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز مازندران با رویکرد جلب مشارکت خیران در تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره دولتی است، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت‌های قانونی پروژه‌های دولتی که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند برای تکمیل، از مشارکت خیران استفاده می‌شود.

شیرزاد به مشارکت خانواده‌های شهدا در اجرایی کردن نیت خیر مدرسه‌سازی اشاره کرد و گفت: فرهنگ مشارکت مردم در مدرسه‌سازی باید رونق یابد.

وی با بیان اینکه سال گذشته همراه با برگزاری پانزدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز روش پرداخت آنلاین کمک خیران به امر مدرسه‌سازی اطلاع‌رسانی شد، گفت: همه خیران با هر نیت خیری که دارند می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان از طریق سامانه آنلاین کمک‌های خود را به سمت مدرسه‌سازی هدایت کنند.

شیرزاد مشارکت خیران به امر مدرسه‌سازی را در دو سال اخیر بیشتر دانست و ادامه داد: در هوشمندسازی مدارس مازندران 90 درصد مدارس از طریق خیران و 10 درصد با اعتبار دولتی انجام شد.

وی با بیان اینکه در حاشیه برگزاری جشنواره خیران مدرسه ساز، فعالیت‌های فرهنگی متنوعی نیز انجام می‌شود، بیان داشت: برای نخستین بار کتاب «چهره‌های همیشه جاوید» که ویژه خیران مدرسه‌ساز است رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/86006/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول