اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی:

رشد نظام سلامت با همت خیران دست‌یافتنی است

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی گفت: رشد نظام سلامت در سایه همت خیران در آذربایجان غربی دست‌یافتنی است.

رشد نظام سلامت با همت خیران دست‌یافتنی است

ناصر اطمینان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: برای رشد نظام سلامت می‌توان از ظرفیت‌های نهفته بین مردم حداکثر استفاده را کرد، تا به دنبال رفع کمبودهای مختلف با توسعه حوزه سلامت روبه‌رو شویم.

وی یکی از ملزومات جدی بیمارستان‌های امام خمینی ارومیه و مهاباد، شهید قلی‌پور بوکان و ... را تخت «سی‌آرم» عنوان کرد و افزود: تخت «سی‌آرم» اتاق عمل با قابلیت استفاده از سیستم تصویربرداری فلوروسکوپی در تمام طول تخت بوده و مورد نیاز است.

اطمینان اضافه کرد: این تخت برای استفاده از اعمال ارتوپدی، نوروسرجری، اورولوژی، اندوارولوژی و همه اعمال جراحی ایده‌آل است، که برای تامین و خریداری آن به‌طور جدی تلاش می‌شود.

مدیرعامل این تشکل مردم‌نهاد استفاده از این تخت را برای جراحی‌ مفصل، لگن، زانو و ستون فقرات ضروری دانست و گفت: به دلیل نبود این تخت در برخی مراکز با وجود حضور متخصصان، بیماران جهت جراحی به مرکز استان یا به بیمارستان‌ خارج استان اعزام می‌شوند.

وی اعتبار لازم برای خریداری یک دستگاه را 380 میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: با همت خیران و بخش دولتی می‌توان این تجهیزات را در کمترین زمان ممکن خریداری کرده و در اختیار مراکز درمانی قرار داد.

انتهای پیام/61002/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول