اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

فاضلاب تنها بیمارستان شیروان سلامت مردم را به خطر انداخته است

فاضلاب تنها بیمارستان شیروان سلامت مردم را به خطر انداخته است و باید نام این بیمارستان را در لیست قرمز آلاینده‌های محیط زیست به ثبت رساند.

فاضلاب تنها بیمارستان شیروان سلامت مردم را به خطر انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، شماری از ساکنان منطقه تنها بیمارستان شیروان از بوی تعفن و فاضلاب این مرکز بهداشتی درمانی گلایه‌مندند.

ساکنان منطقه شیروان می‌گویند: اکثر بیمارستان‌های فاقد سیستم تصفیه فاضلاب هستند و احتمالاً تنها بیمارستان شیروان هم یکی از آن بیمارستان‌هاست که این‌گونه بیمارستان‌ها یا از چاه‌های جذبی برای دفع فاضلاب استفاده می‌کنند که به شدت آب‌های زیرزمینی را آلوده می‌‌کند و یا اگر مجهز به سیستم سپتینگ هستند سرریز فاضلاب‌های خود را به آب‌های جاری هدایت می‌کنند.

ساکنان منطقه با اشاره به آلایندگی بالای فاضلاب‌های بیمارستانی می‌افزایند: فاضلاب بیمارستان امام خمینی شیروان سلامت ما را به خطر انداخته است و تاکنون تذکرات فراوانی به مسئولان داده‌ایم لیکن ترتیب اثر نداده‌اند.

این افراد معتقدند که باید این بیمارستان را در لیست قرمز آلاینده‌های محیط زیست به ثبت رساند چراکه ما در کنار بمب‌های عفونی زندگی می‌کنیم.

آنان می‌گویند: اگر مسئولان به خواسته‌های ما توجه نکنند مجبور خواهیم بود که از اهرم‌های دیگری همچون مراجع قضایی پیگیری کنیم.

اهالی کوی دانش اظهار می‌دارند: طبق ماده 688 قانون مجازات اسلامی هر اقدامی که تهدید علیه بهداشت عمومی شناخته شود مرتکبین به حبس محکوم خواهند شد.

حسین زارع، رئیس شبکه بهداشت و درمان و دانشکده پرستاری شیروان گفت: طی مذاکرات و مکاتبه‌های عدیده مبنی بر تخصیص اعتبار برای رفع مشکل بیمارستان امام خمینی مقرر شد مسئولان اعتبارات خاصی را پیش‌بینی کنند.

انتهای پیام/63002/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول