اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

ارتش جمهوری اسلامی ایران در خدمت صلح است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تحقق صلح، امنیت و ثبات خدمت می‌کند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در خدمت صلح است

عابد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه در سالروز گرامیداشت ارتش قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: ارتش ایران اسلامی به معنای واقعی برای ایجاد صلح و ثبات تلاش کرده، ارتشی سیاست‌زده نیست.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه ممالک غربی به ویژه آمریکا، نیروهای نظامی خود را برای بمباران ملل ستمدیده می‌گمارند، گفت: نوار غزه فلسطین، افغانستان و ... همواره قربانیان چکمه‌پوش‌های خارجی بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در کشورهای دیگر دنیا قوای مسلح به دلیل نبود باورهای دینی و ارزش‌های اخلاقی به لشگری بازیچه ابرقدرت‌ها تبدیل می‌شود، افزود: ارتش در کشور ما جایگاهی مکتبی دارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای مسلح کشور ما در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با جدیت به رهبری لبیک گفته و در صحنه هستند.

وی خاطرنشان کرد: سران ارتش با ارائه تحلیل درست از اوضاع جهان و جایگاه ایران در دنیا و منطقه برای تحقق سیاست‌های کلان کشور برنامه‌ریزی می‌کنند.

فتاحی با اشاره به اینکه جوانان مخلص، خدادوست و متعهد به نظام لباس خدمت را به تن کرده‌اند، افزود: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری شبانه‌روز تلاش می‌کنند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ملت و ارتش را از یکدیگر جدایی‌ناپذیر دانست و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انسجام، هماهنگی و همکاری غیرقابل‌توصیفی بین آحاد جامعه و نیروهای نظامی، انتظامی و ... شکل گرفت.

انتهای پیام‌/61002/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول