اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه شمال غرب ارتش:

ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش ولایت‌مدار است

جانشین عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه شمال غرب ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش ولایت‌مدار است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش ولایت‌مدار است

حجت‌الاسلام حسن نقی‌لو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به فلسفه تشکیل نیروهای عقیدتی سیاسی، اظهار داشت: نقش معنویت در تمام اجتماعات به ویژه در ارتش جمهوری اسلامی نقش ویژه‌ای دارد.

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری، ابراز داشت: کار و هنر عقیدتی سیاسی این است که دل‌ها را به سوی خدا بیاورد.

جانشین عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه شمال غرب ارتش تصریح کرد: یکی از امتیازات جمهوری اسلامی ایران که با کل دنیا فرق دارد دارا بودن ارتش خدایی و معنوی و ارتش ولایت‌مدار است و یکی از افتخارات بزرگ ارتش این است که فرمانده کل، رهبر عظیم‌الشان بوده و ارتش معنویت را سرلوحه کار خود قرار داده است.

نقی‌لو در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برنامه‌‌های عقیدتی سیاسی روز به روز کامل‌تر و اجرایی‌تر می‌شود، ادامه داد: عقیدتی سیاسی با بخش‌های گوناگون شامل بخش آموزش، بخش تبلیغات و فعالیت‌های فرهنگی و بخش سیاسی در درون ارتش جمهوری اسلامی در سطوح مختلف فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای بصیرت‌افزایی، یادآور شد: محلی از طرف سازمان عقیدتی سیاسی با هماهنگی فرماندهی معظم کل ارتش جمهوری اسلامی در حوزه علمیه قم در راستای برگزاری کلاس‌های بصیرت برای نیروهای نظامی و خانواده‌های آنان تدارک دیده شده است.

جانشین عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه شمال غرب ارتش ادامه داد: برنامه‌های آموزشی در خصوص مسائل اخلاقی، دینی، سیاسی و اجتماعی برای ارتش جمهوری اسلامی و نیز در خانواده‌های آنان در نظر گرفته می‌شود.

نقی‌لو در پایان ارتش جمهوری اسلامی ایران را لشکریان اسلام یاد کرد و متذکر شد: ارتش باید در تمام ابعاد از نظر معنوی، سیاسی، ولایت‌مداری و ... در جامعه الگو و نمونه بوده و تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/61005/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول