اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش به کشورهای همسایه ایران:

همسایگان ایران، اقتدار و قدرت ارتش را بخشی از قدرت دنیای اسلام بدانند

امیر سرتیپ حیدری در اصفهان خطاب به کشورهای همسایه ایران گفت: همسایگان ایران، اقتدار و قدرت ارتش امروز ایران را بخشی از قدرت دنیای اسلام بدانند.

همسایگان ایران، اقتدار و قدرت ارتش را بخشی از قدرت دنیای اسلام بدانند

امیر سرتیپ کیومرث حیدری پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در اصفهان مبنی بر اینکه پیام ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه روز ارتش چیست، اظهار کرد: ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی پروژه‌ای از سوی دشمن اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده که به صورت دائمی در حال اشاعه آن در منطقه هستند.

وی ادامه داد: پیام من به مردم و ملت بزرگ ایران این است که در حال حاضر ما ارتشی پر‌قدرت، اقتدار‌گونه، روی پای خود ایستاده، آماده به رزم و جان بر کف داریم که در هر حال پشتیبان ولایت و انقلاب هستند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: پیام من به کشور‌های همسایه کشور ایران این است که توانمندی و اقتداری که از ارتش نظام جمهوری اسلامی ایران امروز می‌بینند، آن را بخشی از توانمندی و اقتدار دنیای اسلام بدانند.

وی افزود: کشور‌های همسایه و مردم ایران هرگز به برکت وجود ارتش جمهوری اسلامی ایران هراس و نگرانی به دل خود راه ندهند، چرا که ایران‌هراسی بخشی از دسیسه‌های دشمن علیه نظام و انقلاب است.

حیدری تاکید کرد: بزرگ‌مردان قدرتمند ارتش جمهوری اسلامی ایران براساس راهبرد همیشه جاوید اسلام «مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ‌اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ» عمل می‌کند و با توجه به این موضوع، باید به ارتش جمهوری اسلامی ایران نگاه برادرانه داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه ارتشی که مجهز به سلاح ایمان، شهادت و جهاد باشد و این فرهنگ را در خود نهادینه کرده باشد، ترس و هراسی از شخصی ندارد و همیشه پیروز است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای چند مؤلفه و شاخصه‌ است که به طور قطع با تکیه بر آنها، آن را به بهترین ارتش دنیا تبدیل کرده است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در رکاب ولایت است، اظهار کرد: ارتش ولایت، ارتش اسلام و امام زمان (عج) بوده و در رأس فرماندهی آن نایب بر حق امام زمان (عج) قرار دارد.

وی افزود: ارتش ایران، تجربه هشت سال دفاع مقدس را دارد و 48 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و از فرماندهانی برخوردار بوده که دفاع مقدس را درک کرده‌اند.

حیدری تصریح کرد: این ارتش در دوران دفاع مقدس به فرمان امام راحل (ره) لبیک گفت و در ادامه نیز به فرمان ولی امر مسلمین پاسخ داد و نهضت قطعه‌سازی، بومی‌سازی و روی پای خود ایستادن را از سال‌ها پیش آغاز کرد.

انتهای پیام/63030/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول