اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان:

رژه روز ارتش زنجان مابین دو میدان روزبه و مدرس برگزار می‌شود

فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان گفت: رژه روز ارتش زنجان در حد فاصل دو میدان روزبه و مدرس واقع در اتوبان 22 بهمن برگزار می‌شود.

رژه روز ارتش زنجان مابین دو میدان روزبه و مدرس برگزار می‌شود

امیرعلی موسویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تیپ 216 رزهی مکانیزه زنجان برای برگزاری رژه روز 29 فروردین آماده شده است.

وی ساعت آغاز رژه 29 فروردین را هشت و نیم صبح روز جمعه اعلام و اضافه کرد: مراسم رژه مابین دو میدان روزبه و مدرس برگزار می‌شود.

فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان با تقدیر از نقش امام راحل در انتخاب روزی به نام  ارتش تاکید کرد: بر اساس قانون اساسی کشور ارتش نقش مهمی در حفاظت از حریم خاک ایران بر عهده دارد.

این مسئول حفاظت از استقلال ارضی ایران در هوا، زمین و دریا را از وظایف ارتش اعلام کرد و گفت: بر اساس قانون اساسی این وظیفه به ارتش واگذار شده است.

امیر موسویان حضور در مناطق مرزی را از اقدامات امروزه ارتش عنوان کرد و افزود: تیپ 216 زرهی زنجان اقدامات قابل توجهی در پاکسازی مناطق جنگی از مین‌های دوران جنگ انجام داده و می‌دهد.

وی اسلامی و ولایی بودن نیروهای ارتش  را از خصوصیات اصلی نیروهای ارتش دانست و ادامه داد: ارتش ایران با همه وجود و با استفاده از همه امکانات آماده دفاع از سرزمین‌های ایران است.

فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همه توان خود را برای خودکفایی این نیرو به کار گرفته است.

انتهای پیام/73004/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول