اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

انصراف از یارانه سبب کمک به شکوفایی اقتصادی افراد نیازمند می‌شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: انصراف افراد دارای توانایی اقتصادی از ثبت‌نام مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها سبب کمک به شکوفایی اقتصادی افراد نیازمند می‌شود.

انصراف از یارانه سبب کمک به شکوفایی اقتصادی افراد نیازمند می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌اله خدمتگزار ظهر امروز در بازدید از ستاد هدفمندی یارانه‌های خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این بازدید یکی از نگرانی‌های مردم، ثبت نادرست اطلاعات و عدم امکان ویرایش آن بود.

وی تصریح کرد: در جلسات برگزار شده در ارتباط با ستاد هدفمندی یارانه‌ها که تا‌کنون برگزار شده، بارها عرض شده و این اطمینان و تعهد را به مردم می‌دهیم که هیچگونه نگرانی از حیث ثبت‌نام در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها نداشته باشند.

وی اذعان داشت: در ایامی که از جانب قانون پیش‌بینی شده است ثبت‌نام از متقاضیان مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها به سرعت در حال انجام است.

استاندار خراسان جنوبی افزود: در صورت هرگونه سوال و ابهام هم‌شهریان و هم‌استانی‌ها در این رابطه تیم‌هایی در نظر گرفته شده است که ستاد مرکزی هدفمندی یارانه‌ها در معاونت برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری خراسان جنوبی ،به عنوان قائم مقام ستاد، تلاش می‌کنند تا مشکل و ابهامات را به مرکز ارسال و رسیدگی کنند.

خدمتگزار در ارتباط با افرادی که اعلام انصراف داوطلبانه کرده‌اند، گفت: انصراف داوطلبانه نوعی خدمت کردن به همنوعان و کسانی که نیازمند دریافت یارانه هستند، است.

وی اضافه کرد: انصراف افراد دارای توانایی اقتصادی از ثبت‌نام مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها سبب کمک به شکوفایی اقتصادی افراد نیازمند می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: افرادی که تاکنون فرصت ثبت‌نام در مهلت قانونی را نداشته‌اند در روزهای 30 و 31 فروردین‌ماه جاری می‌توانند مجددا ثبت‌نام و اطلاعات خود را ویرایش کنند.

خدمتگزار در ارتباط با بومی‌سازی مبانی و احترام به سرمایه‌گذار در خراسان جنوبی اظهار داشت:  اجرای زیر ساخت‌های سرمایه‌گذاری در استان با بودجه و اعتبارات دولتی میسر نیست، باید در این زمینه از اعتبارات بخش خصوصی استفاده شود.

وی یادآور شد: اعتبارات دولتی محدود بوده و باید از امکانات، منابع، اعتبارات، توان و ظرفیت بخش خصوصی بهره‌مند شویم.

استاندار خراسان جنوبی اذعان داشت: انتظار ما از مردم این است که همانطور که در هشت سال دفاع مقدس در کنار رزمندگان اسلام بوده‌اند، دولت را در راستای ایجاد زیرساخت‌های تولیدی حمایت کنند.

خدمتگزار افزود: تشویق افرادی که دارای تمکن، امکان و سرمایه‌گذاری هستند نخستین گام در راستای ایجاد زیرساخت‌های تولیدی استان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از راه حل‌های جذب سرمایه‌گذار در استان در وهله نخست جلب اعتماد سرمایه‌گذار، نگه داشتن احترام و ایجاد مسیرهای تسهیل سرمایه‌گذاری است.

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: باید این باور در سرمایه‌گذار ایجاد شود که با سرمایه‌گذاری در استان هم منافع مشعوف و خوبی عاید وی شده و هم با سرمایه‌گذاری خود سبب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان می‌شوند.

خدمتگزار متذکر شد: به همه مسئولان و دستگاه‌های متولی امر جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان ابلاغ شده است که اگر دستورالعملی مانع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان است، تلاش کنند روند اجرای این قوانین در استان تسهیل شود.

انتهای پیام/69017/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول