اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای رفع موانع خدمت به مردم در سال 93

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای شناسایی و رفع همه موانع در پیش رو خدمت مطلوب به مردم در سال 93، گفت: باید این موانع را به درستی شناسایی و راهکارهای اجرایی، عملیاتی و دقیق برای رفع آن ارائه کنیم.

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای رفع موانع خدمت به مردم در سال 93

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌الله خدمتگزار پیش از ظهر امروز در شورای اداری استان اظهار داشت: جلسه شورای اداری استان که در روزهای آغازین سال تشکیل شد به این مناسبت است که یادآوری شود که شعار سال را با همه وجود، توان و ظرفیت و در کمال صداقت و جدیت دنبال کنیم.

وی با اشاره به این‌که برنامه دولت در سال جدید کنترل تورم، فکر جدی برای اشتغال نسل جوان و هم تعامل خوب و سازنده‌ای با دنیا است، اذعان داشت: مردم امیدوارند در سال 93 با تدابیر رهبری و با برنامه‌های دولت سال خوبی در پیش داشته باشند.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای شناسایی و رفع همه موانع در پیش رو خدمت مطلوب به مردم در سال 93، تصریح کرد: باید این موانع را به درستی شناسایی و راهکارهای اجرایی، عملیاتی و دقیق برای رفع آن ارائه کنیم.

خدمتگزار با بیان اینکه باید بر اساس منابعی که در اختیار مان گذاشته می‌شود مسائل و مشکلات مردم را حل کنیم، از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا تلاش کنند تا امکانات نمایندگان در قانون بودجه 93 برای استان‌ها و حوزه مدیریتی مصوب شده به درستی شناسایی و با جدیت دنبال کنند.

وی با اشاره به تدوین آیین نامه‌های اجرایی و در تخصیص بودجه‌های عمرانی و جاری وزراتخانه‌ها در آغاز سال جدید، ادامه داد: هر مدیری و هر دستگاهی با جدیت و با دید و نگاه کارشناسانه می‌تواند از ظرفیت مجلس و ردیف‌های اعتبار وزارتخانه برای استان بهره بگیرد.

مدیریت جهادی به وسیله مدیران باید تحقق بپذیرد

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به شاخص‌های استانداری برای ارزیابی دستگاه‌های اجرایی، افزود: یکی از این شاخص‌ها این موضوع است که هر مدیر دستگاه اجرایی چقدر قانون بودجه را مطالعه کرده و چقدر توانسته از وزراتخانه مربوطه کمک دریافت کند.

خدمتگزار استقرار دولت الکترونیک در ادارات، مدیریت و سرمایه انسانی، صیانت از حقوق مردم و نظام اداری را از شاخص‌های دیگر برای ارزیابی ادارات در سال جدید عنوان کرد.

وی با تأکید بر این‌که مدیریت جهادی به وسیله شما مدیران باید تحقق بپذیرد، متذکر شد: مردمی که در همه صحنه‌ها حضور بی‌بدلیی داشته‌اند از ما انتظار و توقع  دارند، بنابراین وظیفه مدیران است که با دقت جدیت و با وسعت دید بیشتر مسائل و مشکلات مردم را پیگیری کنیم.

بازدید یک‌میلیون و 400 هزار مسافر نوروزی از استان

وی از تردد 6 هزار خودرو از محورهای مواصلاتی استان طی تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: در این مدت یک‌میلیون و 400 هزار نفر به این استان سفر کرده‌اند.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: موجودی میوه، سوخت، گوشت و سایر نیازهای استان برای تعطیلات نوروز در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

انتهای پیام/69022/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول