اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

یک ‌میلیون و 400 هزار نفر از ظرفیت‌های گردشگری خراسان‌جنوبی بازدید کردند

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تا‌کنون بیش از یک‌ میلیون و 400 هزار نفر از ظرفیت‌های گردشگری استان بازدید داشته‌اند.

یک ‌میلیون و 400 هزار نفر از ظرفیت‌های گردشگری خراسان‌جنوبی بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند وجه‌الله خدمتگزار امشب در حاشیه بازدید از بازارچه صنایع دستی، موزه مردم‌شناسی و فعالیت‌های ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان فردوس ضمن تبریک سال نو به تمام هموطنان به ویژه مردم استان اظهار داشت: امروز توفیق یافتیم تا از نزدیک با فعالیت اکیپ‌های خدمات‌رسان و میهمانان نوروزی در مسیر جاده‌های استان دیدار داشته باشیم.

وی تصریح کرد: فعالیت تمامی اکیپ‌های راه و شهرسازی، جمعیت هلال احمر، اورژانس، آتش‌نشانی، شهرداری، پلیس راه و انتظامی،فرمانداری‌ها و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان خوب ارزیابی شد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که 5 هزار و 500 کیلومتر راه اصلی و فرعی در استان وجود دارد، افزود: از آغاز تعطیلات نوروزی تا‌کنون 800 هزار نفر در مسیر جاده‌های اصلی تردد کرده‌اند.

خدمتگزار ادامه داد: همچنین طی این مدت یک‌میلیون و 400 هزار نفر نیز از جاذبه‌های تاریخی، گردشگری، فرهنگی استان بازدید کرده‌اند.

وی به نمایش گذاشتن صنایع دستی هنرمندان استان در مراکز پیش‌بینی شده را از نکات قابل توجه عنوان کرد و گفت: در این بازدید مشکلاتی نیز از جانب برخی از غرفه داران صنایع دستی مطرح و دستورات لازم برای رفع مشکلات پایگاه‌های خدمات نوروزی به دستگاه‌های مربوطه داده شده است.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اقدامات دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات نوروزی در استان قابل تحسین است، خاطرنشان کرد: امید است مسافران و میهمانان نوروزی استان نیز از خدمات‌رسانی دستگاه‌های مربوطه رضایت کامل داشته باشند.

انتهای پیام/69017/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول