اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج ادارات بابل خبر داد

برگزاری جشن بزرگ کوثر در بابل

مسئول بسیج ادارات بابل گفت: با حضور 600 نفر از خواهران بسیجی ادارات شهرستان بابل جشن بزرگ کوثر در دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار می شود.

برگزاری جشن بزرگ کوثر در بابل

اسماعیل پورمهدی گنجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: با همت پایگاه بسیج ادارات به مناسبت میلاد سراسر نور کوثر نبی‌اکرم(ص) حضرت فاطمه (س) جشن متعددی در تمامی ادارات بابل برگزار می‌شود که برنامه محوری امسال در دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار می‌شود.

وی در بیان مقام شامخ حضرت فاطمه (س) افزود: در شان فاطمه (س) همین بس که بعد وفات پیامبر مهربانی محمد مصطفی (ص) در 95 روز حیات فاطمه(س) جبرئیل فرشته وحی بر وی نازل می‌شد، او را دلداری داده و اخبار آینده را برای او بازگو می‌کرد و حضرت علی (ع) آن را یادداشت می‌کرد. 

مسئول بسیج ادارات بابل خاطرنشان کرد: تجلیل از زهرا (س) به معنی تجلیل از همه خوبی‌ها است، همه آنچه که برای سعادت بشر کافی است، او الگوی نمونه برای زنان عالم بوده و با شناساندن ابعاد وجودی شخصیت وی به نسل آینده جوامع بشری به سمت و سوی سعادت هدایت می‌شود.

پورمهدی خاطرنشان کرد: در سال فرهنگ سالی که به نام مبارک فاطمه مزین شده باید گام‌های اساسی برای نهادینه کردن الگوی فاطمی در جامعه و فراهم کردن زمینه‌ای مناسب برای ایجاد جامعه مترقی با سبک زندگی اسلامی بیش از سال‌های دیگر فراهم شود.

این مسئول با اشاره به منویات رهبری درباره اهمیت تربیت اسلامی زنان جوامع بشری گفت: مرد از دامن زن به معراج می‌رود لذا زنان شایسته و متدین زمینه‌ساز سعادت جوامع بشری  و تربیت نسل‌های مستعد با الگوهای الهی هستند و چنانچه در این زمینه کوتاهی شود جوامع بشری با مشکل روبرو می‌شوند.

پورمهدی از فعالیت 57 پایگاه بسیج کارخانجات و ادارات در شهرستان بابل خبر داد و تصریح کرد: یک پایگاه بسیج خواهران در بابل فعالیت دارد.

مسئول بسیج ادارات بابل عدم شناخت کامل زهرا (س) را بزرگ‌ترین عامل تقلید و پذیرش فرهنگ غربی در جامعه برشمرد و گفت: معرفی کامل فاطمه(س) به نسل جدید نه تنها به خودی خود جلوی ورود فرهنگ بی‌محتوی غربی را سد می‌کند بلکه جوامع بشری را از بسیاری از ناهنجاری‌های اخلاقی و فرهنگی نجات می‌دهد.

پورمهدی از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، سیاسی و ملی از سوی ادارات مختلف خبر داد و گفت: در جشن بزرگ کوثر که امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار می‌شود بیش از 600 نفر حضور دارند که به قید قرعه به 10 نفر از بسیجیان خواهر هدیه‎ای اهدا می‌شود.

انتهای پیام/86009/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول