اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج خواهران ملایر:

جشن بزرگ کوثر در 3 نقطه شهرستان ملایر برگزار می‌شود

مسئول بسیج خواهران ملایر از برگزاری جشن بزرگ کوثر در سه نقطه شهرستان ملایر خبر داد.

جشن بزرگ کوثر در 3 نقطه شهرستان ملایر برگزار می‌شود

اکرم معطر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به ابعاد وجودی زهرای اطهر(س) اظهار داشت: همسرداری، تربیت فرزندان و ساده‌زیستی از بزرگ‌ترین فضایل این بانوی بزرگ است.

وی با بیان اینکه همه ساله همزمان با روز میلاد حضرت زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام زن و مادر برنامه‌های مختلفی در سراسر کشور برگزار می‌شود افزود: امسال نیز با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادها این برنامه‌ها در ملایر برگزار می‌شود.

مسئول بسیج خواهران ملایر مهم‌ترین و شاخص‌ترین این برنامه‌ها را در هفته زن برگزاری جشن بزرگ کوثر عنوان کرد و افزود: جشن بزرگ کوثر امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته در سه نقطه شهرستان ملایر در شهر ملایر، سامن و جوکار برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشن در شهر ملایر با حضور خواهران بسیجی و بانوان شهر ملایر در سینما فرهنگیان برگزار می‌شود.

معطر به دیگر برنامه‌های هفته زن در ملایر اشاره کرد و تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های مختلف در سطح پایگاه‌های بسیج، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی هنری و دیدار از سرای سالمندان از دیگر برنامه‌های هفته زن در ملایر است.

وی دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدای زن شهرستان ملایر و شرکت خواهران بسیجی پایگاه‌های ملایر در نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های هفته زن در ملایر برشمرد.

مسئول بسیج خواهران ملایر برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوعات مرتبط با هفته زن و برگزاری مسابقه پیامکی را از دیگر برنامه‌های هفته زن در ملایر برشمرد.

وی از برگزاری همایش پیاده روی بانوان ملایر با همکاری شورای اسلامی شهر و فرمانداری و سایر نهادها خبر داد و تصریح کرد: در این همایش به قید قرعه نیز به شرکت‌کنندگان هدایای نفیس تعلق می‌گیرد.

معطر در ادامه سخنانش از توزیع سه سبد کالا از سوی حوزه مقاومت بسیج خواهران برای سه خانواده نیازمند خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با روز میلاد حضرت زهرا(س) به هر فرزند دختری که در زایشگاه بیمارستان‌ مهر ملایر متولد شود از سوی فرمانداری و سپاه ناحیه ملایر هدیه داده می‌شود.

انتهای پیام/89013/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول