اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد رابر:

سومین جشنواره شعر کوثر در رابر برگزار می‌شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رابر گفت: سومین جشنواره شعر کوثر 18 و 19 اردیبهشت‌‌ماه در ‌این شهرستان برگزار می‌شود.

سومین جشنواره شعر کوثر در رابر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رابر، روح‌‌‌الله سلاجقه ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری سومین جشنواره شعر کوثر در ‌این شهرستان اظهار داشت: این جشنواره به منظور ایجاد بستر مناسب برای معرفی ابعاد شخصیتی و کمال و منزلت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام مادر و زن برگزار می‌شود.

وی برگزاری این جشنواره را گامی مؤثر و مهم در شناساندن و باز‌آفرینی ابعاد زندگی پربار و آموزنده دخت نبی مکرم اسلام (ص) به عنوان الگوی زنان عالم و همچنین اشاعه رهنمودها و آموزه‌های اسلامی، انقلابی و انسانی با زبان فاخر و ماندگار شعر و ادب برشمرد.

سلاجقه تصریح کرد: این جشنواره در سه بخش حضرت فاطمه (س)، زنان بزرگ اسلام و آزاد و با موضوعات سیره و سبک زندگی حضرت فاطمه(س)، همسرداری، صبر و حلم، ولایتمداری و مقام مادر برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا 15 اردیبهشت ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رابر یا به شماره فاکس 03474520839 و آدرس پست الکترونیکی raborershad@yahoo.com ارسال کنند.

علیرضا مرادی فرماندار رابر نیز گفت: جشنواره شعر کوثر در راستای ایجاد جریان جامع و فراگیر مبتنی بر ترویج و گسترش سیره و سبک زندگی این بانوی بزرگوار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شعر می‌تواند در زمینه‌های متعدد تاثیر‌ات بسزایی به همراه داشته باشد، عنوان کرد: شاعران ولایی‌سرا در استان کرمان و شهرستان رابر همواره در این راستا‌ گام‌های مثبتی برداشته‌اند.

فرماندار رابر بر لزوم برگزاری هر‌چه با‌شکوه‌تر جشنواره‌های شعر مادر تاکید کرد.

انتهای پیام/2446/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول