اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج جامعه زنان پردیس:

جشن‌های بزرگ میلاد کوثر در پردیس برگزار می‌شود

رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان پردیس گفت: هم‌زمان با ولادت بی بی دو عالم، جشن‌های بزرگ میلاد کوثر در شهرستان پردیس برگزار می‌شود.

جشن‌های بزرگ میلاد کوثر در پردیس برگزار می‌شود

ربابه شریف‌آهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران، برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام میلاد کوثر را در این شهرستان تشریح کرد.

وی در ارتباط با این مراسم و اقدامات جامعه زنان در شهرستان پردیس اظهار داشت: جشن میلاد کوثر باید در پردیس باشکوه برگزار شود.

رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان پردیس افزود: بسیج جامعه زنان شهرستان پردیس همه ساله، آیین میلاد حضرت زهرا (س) را به صورت برجسته برگزار می‌کرده و در برگزاری این مراسم، اهداف خاصی داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، عمل به قرآن کریم و سیره معصومان (ع) به خوبی در جامعه دنبال می‌شود و از این رو، سالروز میلاد حضرت زهرا (س) فرصتی مناسب برای بسیج خواهران است تا کارهای فرهنگی را برای زنان جامعه قوت بخشد.

شریف‌آهی افزود: امسال مانند سال‌های گذشته هر ناحیه مقاومت بسیج در استان تهران، جشن بزرگی را در سطح شهر در سالروز ولادت بانوی آب و آیینه باید داشته باشد.

وی ادامه داد: حوزه 382 وحدت بومهن نیز برای روز شنبه، 30 فروردین ماه در سالن ورزشی علامه طباطبایی، حوزه 384 ام‌ابیها (س) در روز دوشنبه، یکم اردیبهشت ماه در مهدیه بومهن و حوزه 386 انسیه حورای پردیس در روز 31 فروردین ماه در سالن شهدای گمنام این شهر، جشن میلاد حضرت زهرا را برگزار خواهند کرد.

رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان پردیس افزود: برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا جشنی نیز در روز یکم اردیبهشت ماه در بخش جاجرود داشته باشیم.

شریف‌آهی ادامه داد: در این جشن‌ها که با همکاری شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرهای بومهن و پردیس برگزار می‌شود، از سخنرانان به‌نامی دعوت به عمل آمده است تا به ایراد سخن بپردازند.

وی تصریح کرد: از جانشین جامعه زنان کشور، لاله افتخاری، مینایی‌پور و درویشی دعوت به عمل آمده تا در مورد شخصیت حضرت زهرا (س) و سیره فاطمی در این آیین‌ها سخنرانی کنند.

انتهای پیام/2568/س30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول