اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمیسیون تنظیم بازار مطرح شد

اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها نظارت مستمر بر کالا را می‌طلبد

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: با اجرای مرحله دوم احتمال افزایش قیمت برخی کالاها و اجناس وجود دارد و باید با نظارت و بازرسی مستمر از بروز مشکلات برای مردم جلوگیری شود.

اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها نظارت مستمر بر کالا را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مسعود بکایی شامگاه سه‌شنبه در کمیسیون تنظیم بازار شهرستان اسدآباد با اشاره به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: با توجه به اینکه با اجرای مرحله دوم احتمال افزایش قیمت برخی کالاها و اجناس وجود دارد باید با نظارت و بازرسی مستمر از بروز مشکلات برای مردم جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت حامل‌های انرژی بدون شک بر قیمت‌ها تأثیرگذار است، افزود: نباید با افزایش این قیمت‌ها واحدهای صنفی نیز خود قیمت‌گذاری روی اجناس داشته باشند و اداره صنعت، معدن و تجارت و امور صنفی باید بیش از پیش در این مسائل دخالت و نظارت کنند.

فرماندار اسدآباد با اشاره به توزیع سبد کالا در سطح جامعه گفت: با توجه به اینکه سبد کالا احتمالاً دوباره از سوی دولت توزیع خواهد شد، باید برنامه‌ریزی‌ها و تمهیداتی برای توزیع مناسب آن اندیشیده شود.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در تعزیرات حکومتی شهرستان اسدآباد گفت: در تأمین نیروی انسانی برای تعزیرات حکومتی از سوی نیروی انتظامی صراحت قانونی وجود دارد و این امر را پیگیری خواهیم کرد.

بکایی همچنین وجود سردخانه برای نگهداری از محصولاتی چون سیب‌زمینی را ضروری خواند و گفت: باید تولیدکنندگان را به امر تشویق و ترغیب کنیم چرا که احداث سردخانه می‌تواند موجب استفاده بهینه از تولیدات شهرستان شود.

کارشناس تعزیرات حکومتی شهرستان اسدآباد نیز با انتقاد از عدم تأمین نیروی انسانی در اداره تعزیرات حکومتی گفت: یکی از مشکلات اساسی تعزیرات حکومتی نبود مأمور برای اجرای احکام و ابلاغ به متخلفان است.

غلامرضا راستاد یادآور شد: متأسفانه این مشکل در جلسات مختلف و به صوت مکتوب به فرمانداری اعلام شده که می‌طلبد مسئولان ما را در این زمینه کمک کنند.

انتهای پیام/89008/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول