اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید فرماندار پاکدشت از مراکز ثبت‌نام یارانه در سطح شهرستان

قاسمی‌فرزاد: هدفمندی یارانه‌ها با هدف توزیع عادلانه اجرا شده است

فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: هدفمندی یارانه‌ها با هدف توزیع عادلانه و حمایت از اقشار کم‌ درآمد به اجرا در آمده است.

قاسمی‌فرزاد: هدفمندی یارانه‌ها با هدف توزیع عادلانه اجرا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط ‌عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، علیرضا قاسمی فرزاد با حضور در مراکز ثبت نام یارانه از نحوه ثبت‌نام اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه در سطح شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان چگونگی نحوه ثبت‌نام‌ها قرار گرفت.

فرماندار شهرستان پاکدشت در این بازدیدها که معاون سیاسی انتظامی، معاون برنامه‌ریزی و مسئول بازرسی فرمانداری نیز حضور داشتند، با تاکید بر اینکه هدفمند کردن یارانه‌ها با هدف توزیع عادلانه درآمد و حمایت از اقشار کم درآمد در جامعه به اجرا درآمده است، اظهار داشت: در طرح هدفمندی یارانه‌ها، نگاه دولت تدبیر و امید دستیابی به شاخص‌های صحیح و بهبودی سیستم است که سبب استفاده از ظرفیت‌ها در راستای توسعه اقتصادی کشور به‌ویژه توسعه و ارتقای شاخص‌های سلامت، بهداشت و امور بیمه‌ای می‌شود.

قاسمی فرزاد ضمن بازدید از پست بانک و دفتر پیشخوان خدمات دولت در بخش مرکزی و دفتر پیشخوان خدمات دولت در شهر پاکدشت و اداره پست و دفتر پیشخوان دولت در شهر شریف‌آباد، با مسئولان این مراکز پیرامون تعداد افراد ثبت‌نام شده و مشکلات پیش آمده در ثبت نام گفت‌گو کرد.

فرماندار شهرستان پاکدشت با حضور در جمع شهروندان به گفت‌وگو با آن‌ها پرداخت و از نزدیک و بدون واسطه در مورد خدمات رسانی این مراکز به طرح پرسش‌هایی از آن‌ها پرداخت.

وی با اشاره به زمان‌بندی در نظر گرفته شده برای مراجعه سرپرستان خانوار، از متقاضیان خواست تا برای جلوگیری از بروز مشکل و جا ماندن از ثبت اطلاعات، در زمان مشخص شده به سایت رفاهی مراجعه کنند.

قاسمی‌فرزاد بیان داشت: با توجه به تاکید تعدادی از مراجع عظام تقلید، بزرگان و دلسوزان نظام از جمله ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر روحانی مبنی بر انصراف از دریافت یارانه از افرادی که توان مالی مناسبی دارند خواست با انصراف از دریافت یارانه نقدی، دولت را در توسعه همه جانبه کشور به‌ویژه توسعه ارتقای شاخص‌های سلامت و بهداشت و امور بیمه‌ای یاری کنند.

فرماندار شهرستان پاکدشت در پایان ضمن مثبت ارزیابی کردن روند ثبت‌نام گفت: با همکاری خوبی که ادارات مرتبط از جمله مخابرات و پست داشته‌اند ثبت نام در شهرستان پاکدشت در کمترین زمان انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/2462/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول