اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت و معدن تنگستان:

8500 سبد کالا در تنگستان توزیع شد

رئیس اداره صنعت و معدن تنگستان گفت: تاکنون 8500 سبد کالا در تنگستان توزیع شده است.

8500 سبد کالا در تنگستان توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، حسین مجدنیا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای سیاست حمایت اقتصادی دولت 8500 سبد کالایی شامل مرغ، تخم‌مرغ، پنیر و برنج در دو بخش مرکزی و دلوار شهرستان تنگستان توزیع شده است.

مجدنیا با اشاره به اینکه در تنگستان مشکلی برای توزیع سبد کالا نداشته‌ایم، تصریح کرد: در تنگستان برای توزیع سبد کالا اختصاص داده شده به افراد با توجه به تعدد جایگاه‌های توزیع مشکلی نداشته‌ایم.

رئیس اداره صنعت و معدن تنگستان افزود: مرحله دوم توزیع سبد کالا در شهرستان تنگستان در دو بخش مرکزی  آغاز شده و افرادی که سبد کالا به آنها اختصاص داده شده می‌توانند به جایگاه‌های توزیع مراجعه و سبد کالای خود را دریافت کنند.

وی به افتتاح نمایشگاه بهار در شهر اهرم به مدت 10 روز اشاره کرد و اظهار داشت: نمایشگاه بهاره در شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان افتتاح شده و محصولات آن شامل کیف و کفش، وسایل منزل، خشکبار، لباس، مرغ و گوشت، وسایل دکوراسیون منزل و سایر مایحتاج مردم است که امیدوارم بتواند رضایت شهروندان تنگستانی را فراهم کند.

مجدنیا افزود: این نمایشگاه در 90 غرفه و در زمینی به مساحت یک‌هزار متر مربع در کنار گلزار شهدای گمنام شهر اهرم به مدت 10 روز دایر است، در صورت صلاحدید مسئولان شهرستان به مدت پنج روز دیگر نیز تمدید خواهد شد.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول