اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی آمل خبر داد

عضویت فرنگی‌کار آملی در تیم ملی کشتی جوانان ایران

رئیس هیئت کشتی آمل گفت: علی ارسلان فرنگی‌کار جوان آملی با درخشش در مسابقات انتخابی تیم ملی و جلب نظر کادر فنی به عضویت تیم ملی کشتی جوانان جمهوری اسلامی ایران درآمد.

عضویت فرنگی‌کار آملی در تیم ملی کشتی جوانان ایران

قدرت‌الله نهاوندیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: علی ارسلان فرنگی‌کار جوان آملی با درخشش در مسابقات انتخابی تیم ملی و جلب نظر کادر فنی به عضویت تیم ملی کشتی جوانان جمهوری اسلامی ایران درآمد.

وی با اعلام اینکه تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان خود را برای مسابقات بین‌المللی و آسیایی آینده آماده می‌کند، ادامه داد: این کشتی‌گیر با آتیه، پس از انجام کشتی‌های زیبا و کم‌نقص در رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور که به میزبانی شهرستان نوشهر برگزار شد، در مسابقات انتخابی تیم ملی نیز با شکست همه رقبای خود مورد تحسین کادر فنی تیم ملی قرار گرفت.

نهاوندیان با اشاره به تلاش‌های بختیار تقوی‌نیا مربی سازنده و پرتلاش آملی در این بخش متذکر شد: در این مسابقات امیرحسین حسینی به مقام نائب قهرمانی رسیده و سجاد فرج‌پور که مدال طلای این رقابت‌ها را در کارنامه دارد به مقام چهارمی دست یافت.

وی با اشاره به اینکه فاضل غفاری دیگر کشتی‌گیر آملی که با بدشانسی روبرو شده و از ناحیه مچ پا دچار شکستگی شد، گفت: در کشتی آزاد نیز با تلاش‌های مربیان حسین اسماعیلی و رضا عظیمی توانستیم پس از چندین سال عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/86012/ب10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول