اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان البرز:

نخستین خانه کشتی البرز به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس هیئت کشتی استان البرز از راه‌اندازی خانه کشتی این استان در تابستان امسال خبر داد.

نخستین خانه کشتی البرز به بهره‌برداری می‌رسد

مصیب ده‌بالایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: استان البرز در رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه کشتی دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری است و حضور جوانان استان در تیم‌های مختلف باشگاهی و ملی این امر را اثبات می‌کند.

وی ادامه داد: توانمندی‌های ورزشی در استان البرز به صورتی است که اگر به آنها توجه بیشتری داشته باشیم و بتوانیم امکانات و زیرساخت‌های لازم را برای نسل جوان فراهم کنیم، به طور قطع جوانان البرزی حرف‌های بسیاری در داخل و خارج از کشور برای گفتن دارند.

رئیس هیئت کشتی استان البرز در ادامه به برنامه‌های این هیئت برای توسعه ورزش کشتی در استان اشاره کرد و گفت: البرز در این رشته توانمندی‌های بسیاری دارد و از مربیان متخصص و جوانان بااستعداد زیادی سود می‌بریم.

ده‌بالایی ادامه داد: در صورت داشتن امکانات و بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته و به ویژه در حوزه زیرساخت‌ها می‌توانیم قهرمانان بیشتری را تربیت کرده و به تیم ملی و باشگاه‌ها معرفی کنیم.

وی تاکید کرد: در این حوزه برنامه‌هایی نیز در دستور کار هیئت کشتی البرز قرار دارد که از آن جمله می‌توان به ساخت و راه‌اندازی نخستین خانه کشتی استان البرز اشاره کرد.

این مسئول ورزشی افزود: طرح فوق سال گذشته با همراهی و تلاش اداره ورزش و جوانان استان و تخصیص بخشی از اعتبارات مورد نیاز آغاز شده و در حال حاضر بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

ده‌بالایی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، خانه کشتی استان البرز باید در نیمه نخست سال جاری تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد که این مهم با جدیت پیگیری می‌شود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه خانه کشتی البرز چه زمانی به طور دقیق افتتاح می‌شود، ادامه داد: در طرح‌های عمرانی به دلیل شرایطی که در طول مسیر ایجاد می‌شود نمی‌توان تاریخ دقیق اعلام کرد.

ده‌بالایی در پایان گفت: با این وجود امیدواریم این طرح در تابستان امسال تکمیل شده و جامعه ورزشی استان بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2302/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول