اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی آمل:

مدیریت صحیح عاملی برای بالندگی استعدادهای ورزشی است

رئیس هیئت کشتی آمل گفت: آمل ظرفیت بسیار خوبی در رشته کشتی در اختیار داشته و با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح می‌توان در رشد و بالندگی این استعدادها نقش مهمی داشته باشیم تا بیش از پیش پرچم کشورمان در سراسر دنیا به اهتزار درآید.

مدیریت صحیح عاملی برای بالندگی استعدادهای ورزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، قدرت‌الله نهاوندیان صبح امروز در نشست با گوش‌شکسته‌های قدیمی کشتی این شهرستان با ارائه گزارش فعالیت اظهار داشت: از خرداد ماه سال 90 مسئولیت هیئت کشتی این شهرستان را بر عهده گرفته و بر آن شدیم با استفاده از تجربیات چندین ساله در این عرصه با حمایت مردم، پیشکسوتان و مسئولان ورزش کشتی به رشد و پیشرفت بیاندیشیم.

وی با اعلام اینکه هم‌اکنون کشتی این شهرستان در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد، ادامه داد: امیدواریم با تلاش و کوشش بتوانیم در آینده‌ای نزدیک سرآمد کشتی مازندران شویم.

نهاوندیان با تاکید بر اینکه در سال گذشته میزبانی مسابقات چهار رده سنی را برعهده داشتیم و توانستیم در پنج رشته قهرمان مازندران شویم، یادآور شد: در سال 91 هم میزبانی شش رده استانی را در آمل داشتیم.

نهاوندیان با تاکید بر اینکه با انتخاب هیئت رئیسه نیز خواستیم تا با در کنار هم بودن از لحاظ مادی و معنوی حامیان خوبی داشته باشیم، متذکر شد: ترمیم تشک‌های کشتی سالن‌های جهان پهلوان تختی و خانه کشتی پهلوان قاسم رضایی، بازسازی سالن خانه کشتی و ایجاد دفتر مطلوب برای هیئت هم از دیگر اقدامات بود.

وی با اشاره به مجموعه‌ای از دستاوردهای کشتی این شهرستان در سال 92 متذکر شد: کسب مقام قهرمانی تیم‌های نونهالان، خردسالان، نوجوانان و بزرگسالان فرنگی در مازندران، نایب قهرمانی تیم‌های خردسالان آزاد و جوانان و بزرگسالان فرنگی در استان از افتخارات کشتی‌گیران این شهرستان بود.

داور بین‌المللی و سابق فدراسیون جهانی کشتی FILA خاطرنشان کرد: در رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان مازندران تیم شهرستان آمل در سال گذشته توانست صاحب گردن ‌آویز برنز شده و در رده جوانان کشتی آزاد استان هم چهارم شدیم.

نهاوندیان با اشاره به کسب مدال طلای کشتی فرنگی نوجوانان آسیا توسط امیرحسین حسینی متذکر شد: محسن حاجی‌پور کشتی‌گیر وزن 59 کیلوگرم که هم‌اکنون با عضویت در تیم ملی کشتی فرنگی خود را برای مسابقات آسیایی کشتی بزرگسالان که از روز دوم اردیبهشت امسال به مدت شش روز به میزبانی کشور قزاقستان دنبال می‌شود، آماده می‌کند، سال 92 مدال طلای جام بین‌المللی یادگار امام را از آن خود کرد.

وی کسب مدال طلای مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عیسی‌اف آذربایجان توسط علی نیکزاد، به دست آوردن سه مدال طلای کشتی فرنگی جوانان کشور توسط علی ارسلان، سجاد فرج‌پور و فاضل غفاری، کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی نونهالان کشور توسط امیرحسین حاجی‌پور و کسب مدال طلای کشتی فرنگی جوانان کشور در مسابقات اپن توسط فاضل غفاری را به این بین افزود.

نهاوندیان با اعلام به دست آوردن مدال طلای رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان کشور توسط علی نیک‌زاد در سال گذشته، به کسب مدال نقره و برنز مهران اصغری و جلال طاهری به ترتیب در رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان کشور اشاره کرد.

وی با اعلام اینکه تعدادی از مربیان سازنده این شهرستان نیز در تیم‌های ملی رده‌های مختلف کشورمان به خدمت گرفته شدند، در پایان خاطرنشان کرد: آمل ظرفیت بسیار خوبی را در رشته کشتی در اختیار داشته و با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح می‌توان در رشد و بالندگی این استعدادها نقش مهمی داشته باشیم تا بیش از پیش پرچم کشورمان در سراسر دنیا به اهتزاز درآید.

انتهای پیام/86012/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول