اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد

درخشش کشتی‌گیران جوان مازندرانی در انتخابی تیم ملی

دبیر هیئت کشتی مازندران گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان با درخشش کشتی‌گیران مازندرانی همراه بود.

درخشش کشتی‌گیران جوان مازندرانی در انتخابی تیم ملی

غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: این مسابقات که با حضور 400 کشتی‌گیر به میزبانی تهران در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد، با درخشش کشتی‌گیران مازندرانی پایان پذیرفت.

وی با اشاره به کسب عنوان 15 کشتی‌گیر جوان مازندرانی در این مسابقات تصریح کرد: در این رقابت‌ها 10 کشتی‌گیر آزادکار و پنج کشتی‌گیر فرنگی کار موفق به کسب مدال شدند.

نوری‌زاده ادامه داد: صابر خانجانی در وزن 50 کیلوگرم، رضا اطری در 55 کیلوگرم، ایمان صادقی در 60 کیلوگرم، حسن یزدانی در 66 کیلوگرم، رضا مظفری در 74 کیلوگرم به عنوان کشتی‌گیران جوان آزادکار مازندرانی با شکست تمام حریفان موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.

دبیر هیئت کشتی مازندران گفت: سجاد نجفی در وزن 55 کیلوگرم، مجتبی گلیچ در 84 کیلوگرم و علی‌اصغر اکبری در 96 کیلوگرم به مقام نایب قهرمانی رسیدند و قاسم عسگردون در وزن 66 کیلوگرم و سیدمحمد ساداتی در 84 کیلوگرم به مقام سوم قناعت کردند.

این مسئول درباره افتخارآفرینی کشتی‌گیران جوان فرنگی کار مازندرانی ابراز داشت: علی ارسلان در وزن 60 کیلوگرم با شکست تمام حریفان قهرمان شد و نبی‌الله کریمی در 55 کیلوگرم، امیرحسین حسینی در 96 کیلوگرم و بابک رزم پوش در 120 کیلوگرم به مقام نایب قهرمانی دست یافتند، اما امیرحسین خانپور نیز در وزن 96 کیلوگرم سوم شد.

نوری‌زاده در پایان اذعان داشت: مرحله دوم انتخابی تیم ملی کشتی جوانان کشورمان هفته آینده با حضور 60 کشتی‌گیر به صورت جداگانه در دو بخش آزاد و فرنگی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86005/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول