اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان:

زنان در توسعه فرهنگی جامعه پیشگام هستند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با تاکید بر تلاش بانوان برای تحقق شعار سال 93 باعنوان اقتصاد و فرهنگ گفت: زنان در توسعه فرهنگی جامعه پیشگام بوده و هستند.

زنان در توسعه فرهنگی جامعه پیشگام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سهیلا نصرصادقی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت برنامه‌های هفته زن و ولادت دخت نبی اسلام(ص)، حضرت فاطمه زهرا(س) و فرزند برومندش رهبر کبیر انقلاب اسلامی که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت زنان در حوزه فرهنگی در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دستیابی و به اهداف موثر است و باید زنان ما در این راستا تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ استان ما برگرفته از آداب و رسومی است که باعث ترویج فرهنگ می‌شود و باید این فرهنگ‌ها را احیا کرد، افزود: تاثیرگذار بودن برخی فرهنگ‌ها از تلاش و فعالیت زنان در زمینه فعالیت‌های فرهنگی سرچشمه می‌گیرد و باید بانوان ما همچنان در این زمینه نقش‌آفرینی کنند.

وی یادآور شد: زنان شاغل در ادارات باید به گونه‌ای برنامه‌های هفته زن را برنامه‌ریزی کنند که زمینه جذب و مشارکت سایر بانوان جامعه در برنامه‌های هفته زن فراهم شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان اضافه کرد: نگاه جامعه ما با توجه به جایگاهی که نظام جمهوری اسلامی برای زنان قائل شده نگاهی مثبت است و باید این فرصت را غنیمت بشماریم و  حضور زنان در برنامه‌های مختلف را توسعه دهیم.

نصرصادقی یادآور شد: مشارکت زنان حاشیه‌های شهر، زنان روستایی و زنان خانه‌دار در برنامه‌ها و همایش‌های هفته زن که به صورت عمومی برای بانوان برگزار می‌شود نیز باید در برنامه‌های ادارات استان قرار گیرد.

وی جلوگیری از تداخل برنامه‌های هفته زن به منظور حضور حداکثری بانوان در برنامه‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: این امر نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و مناسب بانوان نماینده ادارات استان است.

وی با اشاره به اینکه نماینده امور بانوان فرمانداری‌های استان نیز می‌توانند برنامه‌ریزی‌های لازم را برای شهرهای استان داشته باشند، یادآور شد: بدون همکاری و تعامل بانوان تمامی ادارات هیچ برنامه‌ای به خوبی پیش نخواهد رفت و نتایج لازم به دست نخواهد آمد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان در پایان از حضور بانوان نماینده ادارات استان در جلسات برنامه‌ریزی برنامه‌های بزرگداشت هفته زن در استانداری کردستان تقدیر کرد.

انتهای پیام/79007/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول