اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

بیش از 100 مرکز در گرگان ثبت‎نام یارانه را انجام می‎دهند

فرماندار شهرستان گرگان گفت: بیش از 100 مرکز ثبت‎نام یارانه مردم را انجام می‌دهند.

بیش از 100 مرکز در گرگان ثبت‎نام یارانه را انجام می‎دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی صبح امروز در جلسه کمیته هماهنگی شهرستان گرگان اظهار داشت: بیش از 100 نقطه تماس مردم با مراکز ثبت‌نام به صورت ثابت و سیار در گرگان دایر است.

وی ادامه داد: روند ثبت‌نام و خوداظهاری برای اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‎ها به آرامی و با پوشش 100 درصدی تمامی نقاط جمعیتی شهرستان در حال انجام است.

فرماندار گرگان بیان کرد: در روزهای باقیمانده ثبت‌نام نیز سرپرستان خانوار طبق جدول تنظیمی و با توجه به اطلاعیه‎های صادره از سوی ستاد مرکزی اجرای ثبت‌نام، به مراکز در نظر گرفته شده مراجعه کنند.

احمدی افزود: دولت در نظر دارد با رفع مشکلات مربوط به اعطای یارانه نقدی به مردم، نیازمندان را مورد توجه بیشتر قرار دهد و زیرساخت‎های مورد نیاز کشور در حوزه‎های مختلف را تقویت کند، لذا متموّلین و متمکّنین در این همیاری ملی سهیم شوند و در اجابت به درخواست رئیس محترم جمهور و توصیه مراجع معظم تقلید از دریافت یارانه انصراف دهند و با این اقدام اجرای قانون هدفمندی یارانه‎ها را هدفمندتر کنند.

مردم و مسئولان گلستان پیشگام در انصراف از ثبت‎نام دریافت یارانه

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، از روزهای ابتدایی اجرای ثبت‎نام خوداظهاری مردم در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‎‎ها اقشار مختلف مردم در استان گلستان در راستای کمک به دولت برای اجرای سیاست‎های اقتصادی و کمک به اقشار کم‎درآمد جامعه از دریافت یارانه انصراف داده و با عدم ثبت‎نام خود این انصراف را اعلام کرده‎اند.

در این راستا بسیاری از مسئولان استان گلستان برای آنکه در این حوزه نیز پیشگام بوده و اهمیت انصراف از دریافت یارانه را به مردم به صورت عملی نشان دهند در روزهای مختلف اعلام انصراف خود را از دریافت یارانه در دستور کار قرار دادند.

در اقدامی جدید مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت گاز استان گلستان انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی اعلام کردند.

پیش از این نیز اعضای ستاد هدفمندی یارانه‎های استان گلستان با اعلام رسمی خود در جمع اهالی رسانه و خبرنگاران انصراف خود را از دریافت یارانه در مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‎ها اعلام کرده و تاکید کردند با عدم ثبت‎نام خود در این مرحله انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام می‎کنیم.

استاندار گلستان نیز به عنوان رئیس ستاد هدفمندی یارانه‎های استان گلستان به همراه معاونان و مدیران کل نیز در روزهای گذشته انصراف خود را از دریافت یارانه در مرحله دوم هدفمندی یارانه‎ها اعلام کردند.

همچنین پیش از این و قبل از شروع روزهای ثبت‎نام خوداظهاری مردم، جمعی از صنعتگران استان گلستان نیز برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و کمک به دولت برای توسعه بخش صنعت در کشور و اجرای عدالت اجتماعی در دریافت یارانه، از دریافت یارانه در مرحله دوم هدفمندی یارانه‎ها انصراف دادند.

منصور خمری ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و مازندران نیز در روزهای گذشته و در نشست خبری اعلام برنامه‌های این نهاد در روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز انصراف خود را از دریافت یارانه در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام/83004/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول