اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مخابرات گلستان:

گلستان مشکل پهنای باند برای ثبت‎نام یارانه نخواهد داشت

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان گفت: استان گلستان در خصوص ثبت‎نام یارانه‎ها از نظر پهنای باند و از نظر مکان‎های سرویس‎دهی هیچگونه مشکلی ندارد.

گلستان مشکل پهنای باند برای ثبت‎نام یارانه نخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید مهدی حسینی ظهر امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص شرایط فراهم شده برای ثبت‎نام مردم در مرحله دوم هدفمندی یارانه‎ها اظهار داشت: شرکت مخابرات استان گلستان در خصوص ثبت‎نام یارانه‎ها از نظر پهنای باند و از نظر مکان‎های سرویس‎دهی هیچگونه مشکلی ندارد.

وی اذعان کرد: کمیته‎های فنی و پشتیبانی در سطح شرکت مخابرات استان تشکیل شده و تمام شهرستان‎ها آمادگی لازم را دارند.

حسینی تاکید کرد: تمامی کارشناسان و نیروهای فنی شرکت مخابرات استان گلستان آمادگی کامل را دارند تا در صورت بروز هرگونه مشکل در کوتاه‌ترین  زمان ممکن مشکل را برطرف کنند.

اینترنت مدارس، بهداشت و بسیج روستایی آماده است

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان در خصوص امکانات فراهم شده برای روستاهای استان خاطرنشان کرد: آن روستاهایی که خدمات اینترنت در آن روستاها فعال نیست، اداره کل پست استان شرایط اجرای ثبت‎نام را به صورت فرم فیزیکی فراهم کرده که پس از پر کردن فرم در آن روستاها، فرم‎ها را به روستاهای دارای اینترنت آورده و ثبت‎نام انجام می‎شود.

حسینی تاکید کرد: در حال حاضر 578 روستا دارای خدمات اینترنتی است که مردم می‎توانند از این خدمات استفاده کنند و در کنار این موضوع، شبکه‎های بهداشت با عنوان «شمس» اینترنت دارند، مدارس روستایی که خدمات اینترنتی دارند و حتی پایگاه‎های بسیج روستایی که دارای شبکه «شباب» است و مردم می‎توانند از خدمات این مراکز نیز استفاده لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/83004/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول