اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرگز:

هدفمندی یارانه‎ها گذرگاه تحول اقتصادی کشور است

فرماندار شهرستان بندرگز گفت: هدفمندی یارانه‎ها گذرگاه تحول اقتصادی کشور است.

هدفمندی یارانه‎ها گذرگاه تحول اقتصادی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌اصغر میرزایی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‎ها در شهرستان بندرگز، اظهار داشت: این طرح بزرگ اقتصادی زمانی اثربخش خواهد بود که به نحو هدفمند مورد استفاده قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: هدفمندسازی یارانه‌ها، به‎ ویژه در بخش انرژی، راهی  است که کشور باید در آن گام بردارد و هر چه این حرکت به تأخیر افتد، عوارض و هزینه‌های آن بیشتر خواهد بود.

میرزایی با اشاره به انصراف متمکنین و دارای وضع مالی مطلوب از دریافت یارانه تصریح کرد: مرحله دوم یارانه‎ها استمرار مرحله اول است و کسانی که در این مرحله اقدام به ثبت‎نام نکنند، به منزله انصراف آنان از دریافت آن است.

بندرگز در روند ثبت‌نام مرحله دوم یارانه‎ها تاکنون مشکلی نداشته است

وی ادامه داد: با‎توجه به موقعیت حساس اقتصادی و اجتماعی کشور، دولت و مردم باید به صورت همگام و همیار نسبت به اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‎ها اقدام کنند.

میرزایی یادآور شد: مردم تاکنون همراه و همیار نظام و ارزش‎های آن بوده‎اند و امروز نیز از قانون هدفمندی یارانه‎ها که طرحی اثرگذار در توسعه اقتصادی کشور است، حمایت می‎کنند.

فرماندار بندرگز از دستگاه‌های اجرایی، نهادهای حمایتی و دفاتر پیشخوان دولت دیگر دست‌اندرکاران در امر ثبت‌نام مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها در این شهرستان خواست با همه توان تمهیدات و راهنمایی‎های لازم را برای ثبت‎نام مردم که سبب رضایت‎مندی آنان شود، به کار ببندند.

میرزایی با تأکید بر آمادگی کامل شهرستان بندرگز برای اجرای طرح ثبت‎نام مرحله دوم هدفمندی یارانه‎ها، افزود: برای جلوگیری از هر گونه قطعی ارتباط اینترنتی، طی این مدت زمانی، هر گونه حفاری که امکان آسیب رساندن به فیبر نوری داشته باشد، ممنوع است.

وی اذعان داشت: اضافه شدن ساعات کاری دستگاه‎های مرتبط با ثبت‌نام متقاضیان طرح هدفمندی یارانه‎ها، پایداری شبکه اینترنت، تشدید کنترل قیمت در بازار و جلوگیری از هر گونه افزایش قیمت از سوی اصناف طی این بازه زمانی ضروری است.

گفتنی است؛ ثبت‌نام یارانه نقدی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها از چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال جاری با مراجعه به سامانه رفاهی آغاز خواهد شد و تا 31 فروردین ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/83002/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول