اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

انصراف مردم و مسئولان استان گلستان از دریافت یارانه

بسیاری از مسئولان و اقشار مختلف مردم استان گلستان در راستای کمک به دولت برای اجرای سیاست‎های اقتصادی و کمک به اقشار کم‎درآمد جامعه در روزهای مختلف اعلام انصراف خود را از دریافت یارانه در دستور کار قرار دادند.

انصراف مردم و مسئولان استان گلستان از دریافت یارانه

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، از روزهای ابتدایی اجرای ثبت‎نام خوداظهاری مردم در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‎‎ها اقشار مختلف مردم در استان گلستان در راستای کمک به دولت برای اجرای سیاست‎های اقتصادی و کمک به اقشار کم‎درآمد جامعه از دریافت یارانه انصراف داده و با عدم ثبت‎نام خود این انصراف را اعلام کرده‎اند.

در این راستا بسیاری از مسئولان استان گلستان برای آنکه در این حوزه نیز پیشگام بوده و اهمیت انصراف از دریافت یارانه را به مردم به صورت عملی نشان دهند در روزهای مختلف اعلام انصراف خود را از دریافت یارانه در دستور کار قرار دادند.

در اقدامی جدید مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت گاز استان گلستان انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی اعلام کردند.

مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان در این رابطه اعلام کرد: این اقدام در راستای تبعیت از منویات مقام معظم رهبری، حمایت از دولت تدبیر و امید و همچنین تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با هدف کمک به رشد و رونق اقتصادی و تقویت بخش بهداشت، درمان و سلامت انجام گرفت.

رمضانعلی سنگدوینی همچنین از افراد عادی و کارکنان و اقشار مختلف که از تمکن مالی برخوردارند درخواست کرد تا از دریافت یارانه انصراف دهند تا دولت بتواند خدمات بهتری را در بخش‎های مختلف به‎خصوص حوزه سلامت به مردم ارائه دهد.

وی افزود: این اقدام می‎تواند زمینه‎های ارتقای خدمت به مردم در بخش‎های مختلف برای تقویت زیرساخت‎ها به ویژه در بخش تولید، صنعت، اشتغال و توسعه همه جانبه کشور را فراهم کند تا از این طریق هر چه بهتر در راستای برقراری عدالت اجتماعی و تحقق اهداف مورد نظر قدم برداشته شود.

اعضای ستاد هدفمندی یارانه‎های گلستان از دریافت یارانه انصراف دادند

پیش از این نیز اعضای ستاد هدفمندی یارانه‎های استان گلستان با اعلام رسمی خود در جمع اهالی رسانه و خبرنگاران انصراف خود را از دریافت یارانه در مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‎ها اعلام کرده و تاکید کردند با عدم ثبت‎نام خود در این مرحله انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام می‎کنیم.

علی مرگدری معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان و جانشین ستاد هدفمندی یارانه‎ها در استان گلستان در این راستا در گفت‎و‎گو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای حمایت از اجرای موفق مرحله دوم هدفمندی یارانه‎ها و در راستای لبیک گفتن به فرامین مقام معظم رهبری در راستای توسعه اقتصاد مقاومتی و همچنین عزم دولت برای توسعه همه‎جانبه در کشور و کمک به اقشار کم درآمد جامعه اعضای این ستاد انصراف خود را از دریافت یارانه در مرحله دوم هدفمندی یارانه‎ها اعلام کردند.

استاندار گلستان به عنوان رئیس ستاد هدفمندی یارانه‎های استان گلستان به همراه معاونان و مدیران کل نیز در روزهای گذشته از دریافت یارانه در مرحله دوم هدفمندی یارانه‎ها اعلام کردند.

همچنین پیش از این و قبل از شروع روزهای ثبت‎نام خوداظهاری مردم، جمعی از صنعتگران استان گلستان نیز برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و کمک به دولت برای توسعه بخش صنعت در کشور و اجرای عدالت اجتماعی در دریافت یارانه، از دریافت یارانه در مرحله دوم هدفمندی یارانه‎ها انصراف دادند.

بر اساس این گزارش، منصور خمری ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و مازندران نیز در روزهای گذشته و در نشست خبری اعلام برنامه‌های این نهاد در روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز اعلام کرد که ارتش نیز همانند اقشار مختلف جامعه و همانند دستگاه‎های دیگر در بحث هدفمندی یارانه‎ها نقش‌آفرین خواهد بود و آنچه که مطابق با سیاست‎های نظام و مطابق با سلسله مراتب فرماندهی باشد و کوچکترین خدشه‎ای به مسائل رزمی وارد نکند پیشگام خواهیم بود.

خمری تاکید کرد: ارتش همیشه پیشگام است و خواهد بود و پیشگام بودن خود را در شرایط بحران به نمایش گذاشته است و در بسیاری از شرایط بحرانی نخستین نیرویی که در صحنه حاضر می‎شود ارتش است.

وی در این مراسم انصراف خود را از دریافت یارانه در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام/83004/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول