اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد تنکابن خبر داد

ارائه توانمندی‌های زنان تنکابنی در نمایشگاه حجاب و عفاف

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن گفت: توانمندی‌های فرهنگی هنری زنان تنکابنی در نمایشگاهی با عنوان حجاب و عفاف به مناسبت هفته گرامیداشت زن در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

ارائه توانمندی‌های زنان تنکابنی در نمایشگاه حجاب و عفاف

محسن رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان تنکابن گفت: در هفته گرامیداشت مقام زن و با همکاری کمیسیون امور بانوان فرمانداری ویژه تنکابن توانمندی‌های فرهنگی و هنری زنان تنکابنی در نمایشگاهی با عنوان حجاب و عفاف در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

رضایی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در ابتدای سال نو و الزام معظم‌له مبنی بر کار و تلاش در راستای اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: نمایشگاه حجاب و عفاف در هفته گرامیداشت زن با همکاری کمیسیون امور بانوان فرمانداری ویژه با برپایی نمایشگاهی از توانمندی‌های بانوان شهرستان شامل تولیدات فرهنگی، هنری و اقتصادی و از قبیل دست دوخته‌ها و لباس، دست‌پخته‌ها و خوراک و دست ساخته‌های دیگر مانند وسایل زینتی در کنار برپائی نمایشگاهی از طرح‌های گرافیکی توسط دانش‌آموزان هنرستانی این شهرستان و غرفه‌ای برای عرضه کتاب و محصولات ویژه آموزشی و تربیتی فرهنگی برپا می‌شود.

رضایی افزود: این نمایشگاه از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری به مدت 15 روز در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد واقع در پارک مادر شهر تنکابن برپا است.

این مسئول اظهار داشت: در ایام نوروز امسال طرح بازدید از مراکز خدمات فرهنگی هنری و برگزاری سه برنامه سنتی ویژه بهار با عنوان نوروزخوانی از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها در شهرستان تنکابن است.

انتهای پیام/86020/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول