اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

صلابت همسران و مادران شهدا در مبارزه با دشمنان مثال‌زدنی است

فرماندار شهرستان بستک گفت: صلابت همسران و مادران شهدا در مبارزه با ظلم و دشمنان مثال‌زدنی است.

صلابت همسران و مادران شهدا در مبارزه با دشمنان مثال‌زدنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده ظهر امروز در دیدار با همسر شهید محمدنژاد ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین (س)، به نقش ویژه ایشان در قیام عاشورا اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت ام البنین اقیانوسی از فضایل و خورشیدی درخشان در تاریخ اسلام است که باید بیش از پیش به جایگاه و ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگوار توجه شود.

وی با بیان اینکه نامگذاری روز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا احیای فرهنگ و ترجمان زندگی این بانوی گرامی است، خاطرنشان کرد: مادران و همسران شهدا در دوران امروز نقشی همچون حضرت ام البنین سلام الله علیها در دوران پس از قیام عاشورا ایفا می‌کنند.

فرماندار شهرستان بستک افزود: بزرگداشت، تکریم و شناساندن مادران و همسران شهدا به جامعه موجب می‌شود تا نسل‌های حاضر بدانند آنچه موجب تداوم و استحکام این نظام شده، رهبری مدبرانه مقام عظمای ولایت، حرکت مردم در خط ولایت، شهادت شهیدان، جانبازی جانبازان، صبر و استقامت آزادگان و صبر و مقاومت مادران و همسران شهدا است.

مشتاق زاده با تأکید بر اینکه صلابت همسران و مادران شهدا در مبارزه با ظلم و دشمنان مثال‌زدنی است، افزود: امروز در اوج فتنه و دنیایی که در حال جدا شدن از حق و حقیقت است مادران و همسران شهدا پرچمداران حق و حقیقت هستند.

انتهای پیام/88001/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول