اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت سوارکاری هرمزگان تشریح کرد

معرفی نفرات برتر مسابقه سه‌جانبه سوارکاری بستک

نایب رئیس هیئت سوارکاری هرمزگان از افتتاح چهارمین پیست سوارکاری در این استان و شناسایی نفرات برتر مسابقه سه‌جانبه سوارکاری بستک خبر داد.

معرفی نفرات برتر مسابقه سه‌جانبه سوارکاری بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین روحی شنبه شب در نشستی در این راستا گفت: همزمان با افتتاح پیست سوارکاری بستک، یک دوره مسابقه سه جانبه سوارکاری با حضور سوارکاران استان‌های هرمزگان، بوشهر و فارس نیز در این پیست برگزار شد.

روحی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات 18 سوارکار در سه گروه شش نفره به رقابت پرداختند و نفرات برتر معرفی شدند، اضافه کرد: در این دوره از مسابقات صالح شیرازی با اسب تکاور از شهرستان لامرد فارس مقام نخست، محمد دریانوردیان با اسب سالار از بخش فرامرزان بستک نفر دوم و احسان زاهدپور از بندرلنگه جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.

این مسئول اضافه کرد: در بخش تیمی نیز استان‌های هرمزگان، فارس و بوشهر به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی با تاکید بر اهمیت ورزش سوارکاری بر تشویق والدین به فرزندان و اطرافیان خود به این رشته توصیه کرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به هیئت سوارکاری در مرکز استان به آدرس استادیوم 20 هزار نفری خلیج فارس و در شهرستان‌ها نیز با مراجعه به هیئت‌ها و ادارات تربیت بدنی و یا سایت هیئت سوارکاری هرمزگان نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام برای شرکت در مسابقات اقدام کنند.

نایب رئیس هیئت سوارکاری استان هرمزگان گفت: با توجه به افزایش دمای هوا در استان از این پس تمرکز هیئت بر دوره آموزشی چگونگی نگهداری، پرورش و تغذیه اسب، راه اندازی هیئت سوارکاری در تمامی شهرستان‌ها و اعزام تیم پنج نفره در رشته استقامت استان به مسابقات کشوری و سایر مسابقات خواهد بود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه چهارمین پیست سوارکاری کورس در هرمزگان طی روزهای گذشته در روستای فرامرزان شهرستان بستک به طول هزار و 300 متر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی راه اندازی شد، یادآور شد: این پیست از استانداردهای لازم برخوردار و مورد تایید هیئت سوارکاری استان است.

به گفته نایب رئیس هیئت سوارکاری هرمزگان در حال حاضر شهرستان‌های بندرعباس، میناب و بندرلنگه در کنار بستک از پیست‌های سوارکاری کورس برخوردارند.

انتهای پیام/88001/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول